Skip to main content
10000 Topics
Oud modem / slecht internet en WiFi sinds de verandering van T-Mobile naar Odido
Tijdje geleden een medewerkerster aan de telefoon gehad omtrent het uitvallen van mijn modem en na de reset doet hij het even en dan is ineens het internet weg na twee minuten weer terug, weer modem resetten en zo gaat het maar door. Dit te hebben uitgelegd aan de medewerker en met verzoek om misschien is een ander modem op te sturen werd mij dit verteld, ik moet via de speedtest 5 dagen lang die test doen en dan screenshots van maken en dan een email sturen naar Odido en dan pas zouden ze die testen bekijken en bepalen hierop of ik een nieuw modem krijg. Beetje raar als je hiervoor maandelijks betaald en ik moet dan jullie werk gaan uitvoeren terwijl jullie in het data center zelf alles in kunnen zien door het uit te lezen. De medewerkester wilde niks weten van een nieuw modem opsturen en deed er alles aan om daar een antwoord op te geven, op aantal manieren gevraagd waarom niet en waarom ik die screenshots moet maken en waarom ze niet gewoon een modem opsturen, van te voren had zij mee gekeken en gezien dat er wat aan de hand was met de verbinding werd ook vaag en onduidelijk over gedaan. Ook even in de wacht gestaan omdat ze een meerdere moest vragen hoe dat precies zat allemaal want ze kon er gewoon geen antwoord opgeven, voor mij kwam het over alsof ze net pas was begonnen. Toen vroeg ze me ook nog of ik tevreden was met de klant vriendelijkheid, ze was onbeschoft gaf nergens antwoord op en toen ik zei ik ga anders mijn contract wel opzeggen en opzoek naar een andere provider vertelde ze mij dan zal ik u wel doorverbinden zodat u geholpen word met opzeggen en toen werd er gewoon opgehangen. Dus Odido hoe gaan we dit oplossen, of moet ik serieus dan maar naar een andere provider overstappen? of kunnen we eerste is kijken of dit op te lossen is met een nieuwere modem en dat jullie nog is in de server kast gaan kijken misschien een harde reset? Graag verneem ik van jullie,
Nog steeds geen internet, na overstap.
Tot dusverre ben ik mij flink aan het storen aan hoe mijn overstap verloopt van Delta naar Odido, aangezien het nog geen succes is. Vanaf 8 mei zou ik overgaan. Toen was er iets niet gelukt met plaatsen van een patch. Op 13 mei kwam er wederom een monteur. Ook die kreeg het niet voor elkaar(geen licht/signaal). Het probleem is doorgezet naar Delta Fiber, aangezien dat hun netwerk is. Tot op heden hebben we daar nog niks van gehoord. Iedere keer als ik de klantenservice hierover bel, zeggen ze: "We zullen ze opnieuw een bericht sturen, wellicht hebben ze het ticket gemist." Het lijkt mij toch niet ingewikkeld voor de klantenservice om de telefoon op te pakken, naar Delta te bellen en een afspraak in te plannen voor het probleem? Of ben ik dan ouderwets en is dat tegenwoordig onmogelijk om te doen? Tussentijds hebben ze mij nog het nummer van Delta Fiber gegeven zodat ik zelf kon bellen. Uiteraard zeggen zij: "Je moet hiervoor bij Odido zijn, die moeten contact met ons opnemen. Over tickets die zijn aangemaakt kunnen wij niks zeggen of inzien." Ik heb bij de klantenservice aangegeven dat ze nog tot 4 juni hebben om het in orde te krijgen, daarna ga ik over tot annuleren van het abonnement. Dat lijkt mij coulant genoeg. Ondertussen moet ik ook nog blijven betalen voor het oude abonnement bij Delta, want officieel heeft Odido nog niet doorgegeven dat ik ben overgezet. Delta heeft mij echter al wel afgesloten van alles en heb ik dus al vanaf 8 mei geen internet + tv. Ik ontvang telkens van jullie wel unlimited codes, zodat ik een hotspot kan opzetten. Dit is echter totaal niet toereikend. Ik hoop hiermee eigenlijk dat er wat meer snelheid in gaat komen. Het is mij in ieder geval duidelijk dat ik totaal geen prioriteit ben als klant om aangesloten te worden.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Albert55heeft de TV expert badge verdiend
  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen