Skip to main content
Beantwoord

geen Internet. al drie avonden achter elkaar

• 22 maart 2025
  • 1 reactie
  • 34 Bekeken

Avond.

Al drie avonden rond een uur of zes valt de Huawei OptiXstar in storing. LOS lampje geeft elke seconden een rood lampje.

waardoor ook het internet lampje van onze Zyxel rood is.

Hierdoor hebben we dus geen TV/internet en dat is zeer vervelend.

Ik kan niks vinden over onderhoud en overdag doet alles het gewoon.

Wat ik elke avond tot nu toe heb gedaan:

• OptiXstar en Zyxel uit en power off.
  • kabels opnieuw (voorzichtig) in de juiste connecties gedaan.
  • Aantal minuten wachten.
  • opnieuw opstarten
  • Valt meteen weer in storing.

ik zou graag een antwoord/oplossing hier voor willen hebben. Het begint nu redelijk vervelend te worden.

met vriendelijke groet,

Bob van Someren

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@BobVSomeren, ik wil dit heel graag voor je nagaan. Dit is zeker niet de bedoeling! Maak je gebruik van onze ONT, of is dit je eigen? Ook wilde ik met je meekijken, maar zie dat de gegevens in je Community profiel niet overeenkomen met die op je contract. Zou je de gegevens van de contracthouder hier willen plaatsen? Als alles overeenkomt, kan ik meekijken!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@BobVSomeren, ik wil dit heel graag voor je nagaan. Dit is zeker niet de bedoeling! Maak je gebruik van onze ONT, of is dit je eigen? Ook wilde ik met je meekijken, maar zie dat de gegevens in je Community profiel niet overeenkomen met die op je contract. Zou je de gegevens van de contracthouder hier willen plaatsen? Als alles overeenkomt, kan ik meekijken!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen