Skip to main content
Beantwoord

Verhuizen naar een nieuw huis en opzegging van het contract

• 22 maart 2025
  • 1 reactie
  • 16 Bekeken

Ik heb een 1 jaar 2 gbits glasvezelcontract bij Odido dat afloopt in oktober 2025. Maar ik verhuis volgende maand naar een ander adres. Er is nog steeds geen glasvezel op het nieuwe adres en de voorgestelde internetsnelheid van Odido is te laag voor ons. Ik vraag me af of het mogelijk is om zonder annuleringskosten op te zeggen vanwege deze reden. Verder was ik tot nu toe erg tevreden over Odido.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@prmkfurkan, goed dat je checkt en gefeliciteerd met de verhuizing! Absoluut, in zo'n geval is het mogelijk je abonnement vroegtijdig stop te zetten. Hoe jammer ook dat we afscheid moeten nemen! Om dit te regelen, dien je wel te bellen met 0800-0092. Mijn collega's handelen dit telefonisch graag voor je af. We zijn er morgen voor je vanaf 08:00, succes! đŸ˜Š

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@prmkfurkan, goed dat je checkt en gefeliciteerd met de verhuizing! Absoluut, in zo'n geval is het mogelijk je abonnement vroegtijdig stop te zetten. Hoe jammer ook dat we afscheid moeten nemen! Om dit te regelen, dien je wel te bellen met 0800-0092. Mijn collega's handelen dit telefonisch graag voor je af. We zijn er morgen voor je vanaf 08:00, succes! đŸ˜Š

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen