Skip to main content
Beantwoord

Compensatie geen internet aanvragen

Hallo,

Vanaf 12 maart in de ochtend hadden wij geen internet, tot 18 maart in de ochtend toen het probleem is opgelost door KPN. Het meldingsnummer is 76756680. Kunnen wij compensatie krijgen voor deze storing

Vriendelijke groet, IGPCvL

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@IGPCvL, heel goed dat je mij dit laat weten! Ik ben blij dat het is opgelost. Geen zorgen, de vergoeding heb ik aangemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. Je ziet de vergoeding terug op de eerst volgende rekening!

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 22 maart 2025

Hallo ​@IGPCvL 

Vul alvast de privé velden in je community profiel in zodat de moderators direct bij je abonnement kunnen en een compensatie voor je kunnen aanmaken.

De compensatie bedraagt 1/30ste van je maandbedrag x het aantal dagen dat je geen internet had.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@IGPCvL, heel goed dat je mij dit laat weten! Ik ben blij dat het is opgelost. Geen zorgen, de vergoeding heb ik aangemaakt. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. Je ziet de vergoeding terug op de eerst volgende rekening!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen