Hi @twanurselmann, van harte welkom! Top dat je onze Community om hulp vraagt. Ik ben er voor je! Deze gegevens kan je zeker wijzigen in Mijn Odido. Hoe dan ook is Mijn Odido handig, je hebt hier altijd toegang tot je abonnement en kunt zelf wijzigingen doen. Het koppelen moet dan wel lukken natuurlijk. Ik denk echter dat ik al weet waardoor het komt. Om een koppeling uit te voeren, moeten alle gegevens op beide contracten overeenkomen. Ik zie dat de naam op het mobiele contract en het vaste contract niet matched. Ook betaal je de mobiele rekening met een ander rekeningnummer.
Als je wilt dat dit zo blijft, kan je het beste voor je vaste abonnement een los account aanmaken. Heb je nog een ander e-mailadres die we kunnen gebruiken voor dit account? Zet deze dan in het kopje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel. Wil je dit niet, dan moeten we de gegevens die niet matchen, aanpassen. Ik zou dan de naam op je vaste contract kunnen wijzigen naar de initialen van je mobiele contract. Ook moeten we dan het rekeningnummer aanpassen op het gewenste abonnement, zodat ook deze matchen.
Laat het weten!