Skip to main content
Beantwoord

Kan internet+tv niet koppelen in mijn.odido en kan daardoor mijn wifinaam niet wijzigen


Ik ben nieuw bij Odido internet+tv. Ik heb al mobiel via Odido.

Nu wil ik mijn wifinaam en wachtwoord wijzigen, maar kan dit niet doen via mijn.odido. 

Op mijn.odido staat 1 abonnement klaar om toe te voegen, als ik daar op klik krijg ik de popup ‘je kan op dit moment niet toevogen. Probeer het late nog een keer.’

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@twanurselmann, van harte welkom! Top dat je onze Community om hulp vraagt. Ik ben er voor je! Deze gegevens kan je zeker wijzigen in Mijn Odido. Hoe dan ook is Mijn Odido handig, je hebt hier altijd toegang tot je abonnement en kunt zelf wijzigingen doen. Het koppelen moet dan wel lukken natuurlijk. Ik denk echter dat ik al weet waardoor het komt. Om een koppeling uit te voeren, moeten alle gegevens op beide contracten overeenkomen. Ik zie dat de naam op het mobiele contract en het vaste contract niet matched. Ook betaal je de mobiele rekening met een ander rekeningnummer.

Als je wilt dat dit zo blijft, kan je het beste voor je vaste abonnement een los account aanmaken. Heb je nog een ander e-mailadres die we kunnen gebruiken voor dit account? Zet deze dan in het kopje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel. Wil je dit niet, dan moeten we de gegevens die niet matchen, aanpassen. Ik zou dan de naam op je vaste contract kunnen wijzigen naar de initialen van je mobiele contract. Ook moeten we dan het rekeningnummer aanpassen op het gewenste abonnement, zodat ook deze matchen. 

Laat het weten!

Bekijk origineel

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@twanurselmann, van harte welkom! Top dat je onze Community om hulp vraagt. Ik ben er voor je! Deze gegevens kan je zeker wijzigen in Mijn Odido. Hoe dan ook is Mijn Odido handig, je hebt hier altijd toegang tot je abonnement en kunt zelf wijzigingen doen. Het koppelen moet dan wel lukken natuurlijk. Ik denk echter dat ik al weet waardoor het komt. Om een koppeling uit te voeren, moeten alle gegevens op beide contracten overeenkomen. Ik zie dat de naam op het mobiele contract en het vaste contract niet matched. Ook betaal je de mobiele rekening met een ander rekeningnummer.

Als je wilt dat dit zo blijft, kan je het beste voor je vaste abonnement een los account aanmaken. Heb je nog een ander e-mailadres die we kunnen gebruiken voor dit account? Zet deze dan in het kopje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel. Wil je dit niet, dan moeten we de gegevens die niet matchen, aanpassen. Ik zou dan de naam op je vaste contract kunnen wijzigen naar de initialen van je mobiele contract. Ook moeten we dan het rekeningnummer aanpassen op het gewenste abonnement, zodat ook deze matchen. 

Laat het weten!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 20 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@twanurselmann, van harte welkom! Top dat je onze Community om hulp vraagt. Ik ben er voor je! Deze gegevens kan je zeker wijzigen in Mijn Odido. Hoe dan ook is Mijn Odido handig, je hebt hier altijd toegang tot je abonnement en kunt zelf wijzigingen doen. Het koppelen moet dan wel lukken natuurlijk. Ik denk echter dat ik al weet waardoor het komt. Om een koppeling uit te voeren, moeten alle gegevens op beide contracten overeenkomen. Ik zie dat de naam op het mobiele contract en het vaste contract niet matched. Ook betaal je de mobiele rekening met een ander rekeningnummer.

Als je wilt dat dit zo blijft, kan je het beste voor je vaste abonnement een los account aanmaken. Heb je nog een ander e-mailadres die we kunnen gebruiken voor dit account? Zet deze dan in het kopje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel. Wil je dit niet, dan moeten we de gegevens die niet matchen, aanpassen. Ik zou dan de naam op je vaste contract kunnen wijzigen naar de initialen van je mobiele contract. Ook moeten we dan het rekeningnummer aanpassen op het gewenste abonnement, zodat ook deze matchen. 

Laat het weten!

Hallo,

ik wil graag twee accounts maken, waar kan ik ‘info voor moderator” vinden?


  • heeft eerste post geplaatst
  • 20 maart 2025
twanurselmann schreef:
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@twanurselmann, van harte welkom! Top dat je onze Community om hulp vraagt. Ik ben er voor je! Deze gegevens kan je zeker wijzigen in Mijn Odido. Hoe dan ook is Mijn Odido handig, je hebt hier altijd toegang tot je abonnement en kunt zelf wijzigingen doen. Het koppelen moet dan wel lukken natuurlijk. Ik denk echter dat ik al weet waardoor het komt. Om een koppeling uit te voeren, moeten alle gegevens op beide contracten overeenkomen. Ik zie dat de naam op het mobiele contract en het vaste contract niet matched. Ook betaal je de mobiele rekening met een ander rekeningnummer.

Als je wilt dat dit zo blijft, kan je het beste voor je vaste abonnement een los account aanmaken. Heb je nog een ander e-mailadres die we kunnen gebruiken voor dit account? Zet deze dan in het kopje '’Info voor moderator'’ in je Community profiel. Wil je dit niet, dan moeten we de gegevens die niet matchen, aanpassen. Ik zou dan de naam op je vaste contract kunnen wijzigen naar de initialen van je mobiele contract. Ook moeten we dan het rekeningnummer aanpassen op het gewenste abonnement, zodat ook deze matchen. 

Laat het weten!

Hallo,

ik wil graag twee accounts maken, waar kan ik ‘info voor moderator” vinden?

gevonden en ander emailadres toegevoegd


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@twanurselmann, super om te zien dat het gelukt is! Ik heb het e-mailadres direct voor je aangepast en nu kan je op onze website een heel nieuw account aanmaken met dit e-mailadres. Nadat het account aangemaakt is, moet je zonder problemen het Internet + TV abonnement hieraan kunnen koppelen. Zodra dit gedaan is, kan je dit account toevoegen in de app door op “gebruiker toevoegen” te klikken. Zo kan je eenvoudig wisselen tussen beide accounts en kan je hier de gegevens van inzien. Laat je het me weten als het is gelukt? 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen