Skip to main content

Geen internet op modem

Ik heb momenteel geen internet. Modem aan het knipperen maar geen internet, wifi etc

Betreft een zyxel t-56

Gaarne actie

Groeten Bert Molenaar

Uitgelichte reactie

10 maart 2025

Hi ​@Bert Molenaar, ik ben er voor je! Via de Community zijn we er niet altijd direct. Wil je sneller hulp, dan kan je altijd met ons bellen of start een gesprek via X of Facebook. Ik zorg er heel graag weer voor dat je online bent. Zou je mij alleen exact willen laten weten waar je last van hebt? Reboot het modem steeds? Of blijft het modem aan maar heb je geen verbinding? Welke lampjes er branden nu exact wel/niet op het modem en op de ONT? Van deze laatste wil ik echt exact alle lampjes weten, welke branden en welke niet en als ze branden welke kleur en of ze knipperen. Dankjewel!

10 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 8 maart 2025

Hallo ​@Bert Molenaar 

De power LED blijft knipperen? De router blijft hangen in het opstartproces, vul de privé velden in in je community profiel dan ontvang je een vervangende router.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 maart 2025

Volgens mij profiel aangevuld

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 8 maart 2025

Is het nu goed zo. Ik hoor niets en heb nog steeds geen internet en dus geen televisie. Hoe verder

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
Uitgelichte reactie

Hi ​@Bert Molenaar, ik ben er voor je! Via de Community zijn we er niet altijd direct. Wil je sneller hulp, dan kan je altijd met ons bellen of start een gesprek via X of Facebook. Ik zorg er heel graag weer voor dat je online bent. Zou je mij alleen exact willen laten weten waar je last van hebt? Reboot het modem steeds? Of blijft het modem aan maar heb je geen verbinding? Welke lampjes er branden nu exact wel/niet op het modem en op de ONT? Van deze laatste wil ik echt exact alle lampjes weten, welke branden en welke niet en als ze branden welke kleur en of ze knipperen. Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 maart 2025

Momenteel heb ik weer internet. Na 20 keer van het stroom afgehaald had ik weer contact. 

Bij de andere opstart rituelen kwam het meestal niet verder dan een rood internet lampje en het niet branden van de lampjes 2.4 en 5g op de router.

Nu staan deze drie lampjes constant te knipperen

Het andere kastje branden 3 van de 5 lampjes. 

Vanaf rechts.. branden 1' 2 en4

4knippert

Het komt wel met regelmaat voor dat het internet stopt. 

Ook de televisie hapert soms. Dat hoor je twee keer de zelfde zin.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. 

Groeten

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025

[10-03-2025/10:40] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Limburg. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Toevallig ook in Limburg? Zie bovenstaand bericht. Heb namelijk ongeveer hetzelfde nu..

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 10 maart 2025
markmangler schreef:

[10-03-2025/10:40] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Limburg. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.

Toevallig ook in Limburg? Zie bovenstaand bericht. Heb namelijk ongeveer hetzelfde nu..

Nee, ik woon in Drenthe, of het zou landelijk kunnen zijn

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 10 maart 2025
Bert Molenaar schreef:
markmangler schreef:

Nee, ik woon in Drenthe, of het zou landelijk kunnen zijn

Dan zal het inderdaad iets anders zijn geweest, want hier is het nog steeds niet verholpen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 maart 2025

Zojuist weer geen internet. 

Geen storing op het net, dus maar weer van de stroom afgehaald en opnieuw gestart. 

Doet het nu weer. Blijft vervelend

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Bert Molenaar, dat is niet de bedoeling! Ik vermoed toch dat je last hebt van een wegvallende verbinding. Ook nu kan ik slecht tot geen verbinding maken met je modem. Herken jij hetzelfde? Zou jij anders de momenten kunnen noteren waarop je geen verbinding hebt? Dan start ik een onderzoek!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen