Skip to main content

wifi versterker zyxel werkt niet

Hallo, mijn wifi versterker werkt niet meer. Het lampje aan brand net zo als het wifi lampje maar het lampje naast de 3 balkjes blijft uit.

Al meerdere plaatsen geprobeerd en al meerdere keren een reset uitgevoerd maar krijg het niet werkend.

Uitgelichte reactie

17 maart 2025

Hey ​@Janine.groen, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft, zou je mij wat meer informatie kunnen geven hierover en een paar stappen willen uitvoeren? Als je het wifipunt bedraad aansluit op het modem, heeft hij dan wel verbinding? Zou je het modem en wifipunt eens willen voorzien van een fabrieksreset en vervolgens met de standaard instelling bekabeld aansluiten, werkt hij dan wel? 

7 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 17 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@Janine.groen, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft, zou je mij wat meer informatie kunnen geven hierover en een paar stappen willen uitvoeren? Als je het wifipunt bedraad aansluit op het modem, heeft hij dan wel verbinding? Zou je het modem en wifipunt eens willen voorzien van een fabrieksreset en vervolgens met de standaard instelling bekabeld aansluiten, werkt hij dan wel? 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 maart 2025

Bekabeld werkt hij wel en hij is al meerdere keren naar fabrieks instellingen over gezet maar dat helpt niet omdat hij draadloos nog steeds niet werkt dan.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 929 reacties
  • 17 maart 2025

Staat EasyMesh aan in je router? (Inloggen op 192.168.1.1, ww achterop, dan drie streepjes, Netwerkinstellingen, Draadloos, EasyMesh). Als dat aanstaat, en het punt is bekabeld, zie je dan dat ie opgenomen is als mesh-punt op die pagina?

Zoja… dan zou je hem daarna los moeten kunnen koppelen en eens dichtbij de router proberen. Is ie dan wel zichtbaar?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 maart 2025

Ik heb dit gedaan en zie hem wel staan als hij bedraad is.

Alleen als mesh punt staat hij bedraad aangegeven ik kan hem verder niet zien als wifipunt ofzo in mijn lijst.

Los gekoppeld werkt hij niet meer. Ook niet als hij dichtbij staat. 

Lampje power brand groen.

Lampje wifi brand groen

Lampje verbinding is uit.

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025

Bij mij idem dito. Verbinding geen internet. Alle lampjes branden groen op de Zyxelversterker. 

Sorry. Wifi lampje knippert groen

Main router heeft wel internet. 

Albert55
  • is King of Content
  • 69 reacties
  • 22 maart 2025
johnti schreef:

Bij mij idem dito. Verbinding geen internet. Alle lampjes branden groen op de Zyxelversterker. 

Sorry. Wifi lampje knippert groen

Main router heeft wel internet. 

Dan zou hij wel moeten werken, wifi lampje hoort te knipperen 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 maart 2025

Dat zou moeten ja. Maar mijn mobiel zegt. Verbonden met apparaat maar kan geen internet bieden. Mijn Pc is bedraad verbonden met versterker maar ook geen internet. Geen dns server gevonden zegt ie

Versterker staat 1 verdieping lager. Recht onder Main Zyxel router. 3 mtr afstand

Ik weet niet wat er gebeurd is maar het doet het weer. Heel raar

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen