Skip to main content
  • 779 Topics
  • 3,964 Reacties
779 Topics
Achterstallige klantenkorting
Geachte medewerker(s) van Odido, conform door Odido gestelde procedure, heb ik onderstaand verzoek ingediend per aangetekende post. Dat meld ik hier graag voor u ter kennisneming.Ik zie uit naar schriftelijke reactie per post van Odido. Waarvoor dank. Groet, Odido Netherlands bvPostbus 162722500 BG Den Haag 26 september 2024 Geachte heer/mevrouw, Sinds bijna 20 jaren ben ik klant van T-Mobile, en daarna van Odido. Voor zowel telefonie als voor internet thuis ben ik uw klant. Over uw diensten ben ik ook altijd tevreden geweest. Onlangs ben ik erachter gekomen dat ik de afgelopen jaren geen klantenkorting heb ontvangen, waar ik echter al die tijd wel recht op heb gehad. Uw medewerker heeft mij vandaag op de hoogte gebracht van de oorzaak hiervan: in uw registratie stond mijn huisnummer toevoeging foutief geregistreerd, waardoor onterecht bij u is uitgegaan van twee verschillende adressen, in plaats van meerdere abonnementen op 1 adres, zoals in werkelijkheid al jaren het geval is.Van uw medewerker begreep ik dat de foutieve registratie jaren geleden door een medewerker van T-mobile zal zijn gedaan toen ik mijn eerste telefoon abonnement afsloot in de T-Mobile winkel. Odido moet deze gegevens dan vervolgens hebben overgenomen in haar systemen. Uw medewerker heeft mij daarop een creditering eenzijdig aangeboden van 45 euro. Dit vind ik geen rechtvaardige compensatie, omdat het geenszins in verhouding staat tot de omissie uwerzijds én tot de hoogte van het ten onrechte niet toegekende bedrag aan klantenkorting. Ik verzoek daarom om de klantenkorting waar ik minstens vier jaren recht op heb gehad met terugwerkende kracht alsnog te ontvangen. Volgens uw website heb ik recht op 25 euro klantenkorting per maand. Dat komt neer op 300 euro per jaar. Ik verzoek u dan ook om mij de onterecht niet toegekende klantenkorting van in totaal 1200 euro van de afgelopen vier jaren ineens en met terugwerkende kracht, en per ommegaande te voldoen op rekeningnummer xxxx Een afschrift van deze brief stuur ik vooralsnog ter kennisneming naar mijn raadsman. Al vertrouw ik erop dat dit verder onnodig is, en wij tot een goede oplossing komen en conform mijn verzoek aan u. Bij voorbaat dank voor uw schriftelijke reactie per post.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen