Skip to main content

Ik log net even in en de exta kosten van deze maand kloppen niet. Maandelijks abbo osrs ( oldschool runescape) 10.99 per maand op 15 september geactiveerd maar zie 2 keer 13.30  staan. 1 gisteren en 1 vandaag. Maar deze kloppen dus helemaal niet. En al helemaal niet 2 keer. Playstore geeft ook aan de volgende op 15 oktober weer een maand verlengd wordt. Verder ook geen extra kosten abbonementen met dit bedrag of er überhaupt in de buurt zitten. 

eel een screenshot van de overzicht van abbonementen in mijn playstore.

Goedemorgen Kim, goed dat je de Odido Community gevonden hebt! Uiteraard wil ik graag voor je nakijken hoe het precies zit met deze extra kosten en waarom deze niet overeen komen met het overzicht bij jou in de Playstore. Het e-mailadres dat jij voor de Community komt echter niet overeen met het e-mailadres dat aan jouw abonnement gekoppeld staat. Om met je mee te kunnen kijken zou ik je willen vragen om ervoor te zorgen dat het e-mailadres in je profiel overeen komt. Geef je mij een seintje zodra je dit geregeld hebt? Dan help ik je daarna verder! 


Dat is kim*****@live.com 

Ik kan het niet hier op het profiel vinden om dat aan te passen.


Goedemorgen Kim, ik zie dat je jouw e-mailadres gedeeld hebt in het topic. Dit is openbaar en daarom heb ik deze even verborgen. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie inderdaad dat wij twee keer een bedrag van € 13,30 vermelden in jouw Mijn Odido omgeving. Dit zijn de bedragen die Google aan ons heeft doorberekend voor de abonnementen die je hebt lopen via de Playstore. Mochten deze bedragen niet kloppen, dan zou ik je willen vragen om contact op te nemen met Google om bij hen de situatie te checken. Dat kan via deze pagina.  Zij kunnen er dan ook voor zorgen dat de bedragen vergoed worden als deze niet kloppen. Mocht je in de tussentijd andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


Goedendag 

Ik heb contact met ze had. Ze vragen echter om een kostenopbouw. De 13.30 klopt namelijk inderdaad niet. Beide. 

 


Fijn dat je contact met Google hebt kunnen opnemen voor dit issue, Kim! Ik kan de kostenopbouw die Google naar ons verstuurd zou hebben niet inzien. Wel zie ik dat wij deze kosten nog niet in rekening gebracht hebben op je nieuwe factuur, maar dat ze slechts indicatief vermeld staan in jouw Mijn Odido omgeving. Ik zou je daarom willen vragen om de factuur af te wachten. Het kan namelijk zijn dat we je kosten niet foutief op de factuur zullen vermelden. Mocht hierop nog steeds een bedrag van € 13,30 verschijnen, dan zouden we inderdaad moeten kijken wat er precies misgaat. Er verschijnen in ieder geval referentienummers op je factuur. Hiermee zou het makkelijker moeten zijn om eventuele kosten die niet terecht in rekening gebracht zijn te laten vergoeden. Mocht je nog vragen hebben voor nu, laat het ons dan gerust weten!


Inmiddels zie ik dubbele kosten van iets anders en ook nog eens het bedrag wat niet klopt en bij een ander ook weer een bedrag wat niet klopt van een app Duits leren. Ik zal alles bijhouden en met de factuur niet kloppen doorsturen, het stapelt lekker op zo lijkt het..


Hi Kim, dit zou uiteraard niet de bedoeling moeten zijn! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie op dit moment meerdere extra kosten terug in jouw omgeving, want er zijn aankopen gedaan via verschillende apps. Kan het misschien zijn dat je telefoonnummer aan meerdere apparaten gekoppeld staat? Mochten er aankopen tussen staan die je zelf niet gedaan hebt, dan zou ik je toch willen vragen om hierover contact op te nemen met Google Support. Zij kunnen deze aankopen eventueel ongedaan maken of ervoor zorgen dat de kosten vergoed worden. Google geeft dit dan weer door aan ons, zodat wij het kunnen verrekenen op je factuur.

Verder zijn de kosten die je in je Mijn Odido omgeving ziet staan zijn slechts een indicatie. Voor nu de hoogtes van de bedragen zou ik je daarom willen vragen om af te wachten of ze ook daadwerkelijk op jouw factuur verschijnen. Als hieruit blijkt dat de kosten inderdaad niet kloppen, dan gaan we deze vergoeden. Ik zou je daarom willen vragen om het goed in de gaten te houden.

Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben, laat het mij dan gerust weten!


Reageer