Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Onderhoud in week 23
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 00:45 uur en 07:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 00:45 en 07:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal twintig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Verzoek om compensatie voor problemen met internetverbinding en gemiste afspraken met monteurs
Hierbij wil ik graag een verzoek indienen om compensatie voor de problemen die ik heb ondervonden met mijn internetverbinding en de gemiste afspraken met de monteurs. Op 18 februari heb ik de eerste melding gedaan van de internetstoring en sindsdien heb ik bijna 2,5 maanden geen internetverbinding thuis gehad. Tijdens deze periode heb ik vier keer een afspraak met een monteur gehad, waarbij de monteur in twee gevallen niet is komen opdagen. Op 27 maart zou er een monteur langskomen om het probleem met de internetverbinding op te lossen, maar deze is niet komen opdagen. Op 5 mei kwamen de monteurs eindelijk langs om het probleem te verhelpen, maar ze kwamen later dan afgesproken door een technische fout, waardoor ik de hele ochtend voor niets thuis heb gezeten. Ik begrijp dat er altijd problemen kunnen optreden met internetverbindingen en afspraken met monteurs, maar ik ben van mening dat de duur van de storing en de gemiste afspraken onaanvaardbaar lang waren. Ik heb tijdens deze periode veel hinder ondervonden van het niet hebben van internet thuis, aangezien ik mijn werk en andere belangrijke zaken niet kon uitvoeren en mijn apparaten kon gebruiken zoals printers, televisie, playstation. Daarom verzoek ik u om mij te compenseren voor de gemiste dagen waarop ik geen internetverbinding had, en om mij daarnaast een schadevergoeding te geven voor de hinder die ik heb ondervonden door bijna 3 maanden zonder internet thuis te zitten en voor de twee gemiste afspraken met de monteurs. Ik verzoek u vriendelijk om dit verzoek in overweging te nemen en mij zo spoedig mogelijk te laten weten welke compensatie u kunt bieden voor deze situatie.
Verhuizing - T-Mobile thuis verhuist mee - oude apparaat wel/niet mee?
Beste heer/mevrouw, Binnenkort gaan we verhuizen. Ons T-Mobile abonnement nemen we mee, dit hebben we al doorgegeven aan T-Mobile. Hier heb ik ook een bevestigingsmail over ontvangen. In de bevestigingsmail vind ik echter tegenstrijdige informatie die ik niet goed begrijp. Er staat het volgende: Installatie nieuwe apparatuur Je hebt straks glasvezelinternet. Je modem mag je meenemen naar je nieuwe adres. Onze installatiepartner Guidion komt het voor je installeren. Ze sturen je een e-mail met een uitnodiging. Je kunt daarmee online een afspraak maken voor de installatie. Hier zijn mogelijk installatiekosten aan verbonden, deze kosten vind je op de volgende rekening na je verhuizing. Je oude modem staat aangesloten op een ONT-kastje. Dat kastje is van de netwerkbeheerder en kun je in de woning achterlaten. Retour sturen Je vorige apparaat willen we graag terug. Terugsturen is gratis en kan als volgt: 1. Stop alle apparatuur (inclusief kabels en accessoires) in een doos.2. Op My T-Mobile staat de QR code klaar. Uitprinten is niet nodig, je kunt de QR code laten zien aan de DHL ServicePoint medewerker via de My T-Mobile app.3. Toch liever een geprinte versie? Die vind je hier.4. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint). Ik begrijp dat ik mijn huidige modem meeneem naar het nieuwe adres. Wat wordt dan echter bedoeld met “je vorige apparaat willen we graag terug”? Is dat ook die modem? Zo ja, waarom moet ik die terugsturen én meenemen? Dat is helaas niet mogelijk. Graag ontvang ik hier meer duidelijkheid over. Bedankt!
Onderhoud in week 22
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende én volgende week onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal twintig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Onderhoud in week 21
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende week onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal twintig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
ZYXEL VMG8825-T50 MODEM XDSL LOGS,
Hallo..! 👋 Nou mijn vraag gaat weer over het zyxel XDSL statistieken status informatie logs ofzo van mijn VMG8825-T50 modem heel toevallig, en die instellingen zijn zo als volgt.. 👇 - Menu/Systeemmonitor/xDSL-statistieken/ Wat nou deze dingen eingenlijk weer betekenen gewoon weet ik helaas en jammer genoeg echter niet veel van maar behalve die downstream en upstream stukken wist ik het wel en soms verandert die nadat het web pagina vernieuwd is of refresht was zelfs natuurlijk..? ❔ ============================================================================= xDSLFwVersion: FwVer:5.12.23.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0 Line State: Up Modulation: ITU G.993.2(VDSL2), G.998.4(G.I Annex Mode: ANNEX_B============================================================================= TPSTC type: 64/65B PTM TC near-end interleaved channel bit rate: 26967 kbpsnear-end fast channel bit rate: 0 kbpsfar-end interleaved channel bit rate: 0 kbpsfar-end fast channel bit rate: 6758 kbps near-end FEC error fast: 0near-end FEC error interleaved: 107620near-end CRC error fast: 0near-end CRC error interleaved: 0near-end HEC error fast: 0near-end HEC error interleaved: 0far-end FEC error fast: 1far-end FEC error interleaved: 0far-end CRC error fast: 0far-end CRC error interleaved: 0far-end HEC error fast: 0far-end HEC error interleaved: 0DSL uptime :1 day, 23 min, 47 secsDSL activetime :0 min, 14 secs Downstream:relative capacity occupation: 100%noise margin downstream: 6.0 dBoutput power upstream: 7.6 dbmattenuation downstream: 22.1 dB Upstream:relative capacity occupation: 100%noise margin upstream: 6.2 dBoutput power downstream: 18.4 dbmattenuation upstream: 5.2 dB Bit table:carrier load: number of bits per tonetone 0- 31: 00 00 00 08 9b cc de ee ee ff ff ff ff ff ff fftone 32- 63: ff ff ff ff ee ee ee ee dd dc cc cb a9 88 70 00tone 64- 95: 0c dd cd dd dd dd dd ed dd dd dd dd de ee dd detone 96-127: dd dd ed dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd dd ddtone 128-159: dd dd dd dd cc cc cc cc dc dc cc cd dd cc cc cctone 160-191: cd dc cc cc cc cc cc cc cc cb cc cc cc bb bb cbtone 192-223: cc cb cb cc cb bc bc cb bb bb bb bb cc bc bc bbtone 224-255: bb bb bb bb bb bb bb bb ba ba aa aa aa ab ba aa Specifieke antwoorden hier heel graag, Groeten.. 😉 Huyar, 👋

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen