Beantwoord

het retourneren van de apparatuur en het retourlabel

  • 7 May 2024
  • 4 reacties
  • 80 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

Hallo. Ik heb onlangs mijn Odido internetabonnement voor thuis opgezegd en nu moet ik de apparatuur terugsturen. Ik heb een e-mail ontvangen met deze gegevens, maar ik kan deze sticker nergens vinden, tenzij ik hem terugstuur... Deze optie zie ik niet in de applicatie of na het inloggen op mijn profiel via de website. Hoe moet ik het apparaat terugsturen? De tijd dringt, ik wil de boete niet betalen omdat de apparatuur al wacht om teruggestuurd te worden...

icon

Beste antwoord door Cristien 7 May 2024, 17:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @kaina  klik even Hier ⬅️ maak ook foto’s van de teruggestuurde producten in de doos😂

bewaar het afgifte bonnetje goed tot dat je ontvangst bericht hebt ontvangen.
Doe ook je naam en adres en klantnummer in de doos. Dubbele zekerheid.

Succes

Bedankt voor het antwoord, maar het werkt niet. Ik heb deze website al gezien, ingelogd op mijn profiel en ik zie nergens de optie "retoursticker afdrukken", noch staat er een gedetailleerde uitleg in de handleiding op de link die je hebt gestuurd. In mijn profiel staat alleen informatie over het geannuleerde product, dit is internet thuis, en als ik op de optie klik, is de melding dat "de website niet werkt", "ga terug naar de startpagina" en dat is alles. Ik ben bereid om te betalen voor het terugsturen van de apparatuur uit eigen zak, aangezien deze optie niet werkt, weet u misschien het adres waar alles teruggestuurd kan worden?

Reputatie 7
Badge +14

Odido internet +TV Retouren) 

Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk 

Probeer het eerst met een andere browser 
 

@kaina  vermeld wel je klantnummer, naam en adres in en op de doos en breng het bij een DHL punt.

Je kan ook wachten op hulp van de moderator 

 

Hartelijk dank voor hulp!

Reageer