Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik heb 14 mei contact gehad met de klantenservice om mijn 2 wifi punten ( WAP6807) om te wisselen voor 2 WX5600 omdat mijn wifi maar bar slecht blijft. De snelste manier was om mijn abonnement te verlengen dan zou ik de volgende dag terug kunnen bellen voor 2 nieuwe wifipunten. Ik heb dezelfde dag terug gebeld dat dat toch niet kon,  de volgende dag pas terug bellen. Nee dat hoefde idd niet,  er zouden direct 2 nieuwe punten verstuurd worden. Ik woensdag 15 mei weer terug gebeld of het nu in behandeling was,  ja ik zou voor 18:00 uur een track en trace code krijgen. Je raad het al,  heb ik niet gehad. Vrijdag de 17de mei terug gebeld,  is er een ticket met referentienr 70879126 aan gemaakt. Verder niks meer gehoord. Vandaag 21 mei maar weer terug gebeld. Ik moet toch de uitslag van dat ticket afwachten wanneer het op gepakt word. Hoe moelijk kan het zijn om 2 wifi punten om te wisselen! 

Hoi @MirandaBruijns, leuk dat je verlengt hebt en ik zorg er graag voor dat er twee supersnelle Wifi-punten jouw kant op komen! Ik ben in je dossier gedoken en ik zie dat er een bug is opgetreden in het systeem waardoor de pakket niet verzonden zijn. Ik weet er vrij zeker van dat ik dit via een omweg heb kunnen oplossen waardoor de bestelling van de Wifi-punten nu correct is doorgegeven aan onze distributiepartner, alleen zal ik voor de zekerheid je dossier in de gaten houden om dit extra te controleren.

Ik ga hier voor je achteraan en ik laat het hier niet bij zitten, ik zie je graag snel genieten van een super Wifi-netwerk! 😃


Reageer