Skip to main content

Sinds een paar dagen heb ik geen TV, Internet en telefoon omdat een medewerker van BAM/KPN/Glaspoort (?) de kabel aan de straatkant heeft doorgestoken. Half uur aan de telefoon gehangen met een Odido-medewerker om duidelijk te maken dat niet de kabel binnenshuis stuk is maar dat het de kabel aan de straatzijde betreft. Hij zou een Guidion-medewerker langssturen vrijdag 10 mei a.s. maar in ons tweede telefoongesprek - overigens met een andere Odido-medewerker - werd het hem duidelijk dat niet de Guidion-monteur de oplossing zou zijn.

Trouwens, ik ben naar buiten gelopen toen ik ineens merkte dat ik niet meer kon bellen en dat ik geen internetverbinding meer had. De ‘graver’ zou het doorgeven en het zou binnen 24 uur opgelost zijn.

Ik hoop dat het snel opgelost gaat worden.

Graag contact of alles ingepland is c.q. gaat worden, want dit is geen doen zo.

Deze middag heeft een ‘lasser’ de kabel weer helemaal gefixed. Top !

Is toch heel snel verholpen. 

 


Hoi @laonda33, welkom op onze Community.

Ik ben superblij om te horen dat het zo snel opgelost is. Nu genieten van het supersnelle internet! Fijne middag nog.


Reageer