Beantwoord

Terugsturen apparatuur

  • 22 April 2024
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

 

Voor mijn moeder moet ik een router terugsturen. Ze gebruikt geen Odido app. Via de email zou ze een DHL code krijgen, het email adres wat bij ODIDO bekend was (oud TELE2 email adres) is al jaren niet meer in gebruikt.

Samengevat: ze heeft geen antwoordnummer om e.e.a. terug te sturen. Via de telefoon heb ik een adres gekregen bij Schiphol om e.e.a. terug te sturen. Dit is geen antwoordnummer. Graag zou ik het antwoordnummer willen ontvangen om e.e.a. terug testuren. daarnaast de vraag hoe ik het email adres van mijn moeder kan veranderen.

Het DHL punt waar ik heen ben geweest accepteerde niet dat de doos naar ODIDO thuis moest, ik moest met een verzendlabel komen.

 

gr Nico vd W

icon

Beste antwoord door Nico W 22 April 2024, 12:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nico W 

Als je bij het pakketje een briefje doet met je gegevens en bij een DHL punt aangeeft dat het pakketje naar Odido retouren moet, dan moet het goedkomen.

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

Hallo @Nico W 

Als je bij het pakketje een briefje doet met je gegevens en bij een DHL punt aangeeft dat het pakketje naar Odido retouren moet, dan moet het goedkomen.

https://community.odido.nl/algemeen-538/hoe-stuur-je-de-apparatuur-terug-298117

Ik ga het proberen bij een ander DHL service punt. Bij het DHL service punt kon ik het pakket alleen versturen als ik een QR code had of reeds een verzendlabel

Reageer