voor alle duidelijkheid: jullie bestyiging op 5 maart
We hebben de apparatuur ontvangen
Hallo Paul,
Bedankt! We hebben je Odido voor thuis apparatuur ontvangen.
Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:
De TV Box(en)
Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.
We staan voor je klaar,
Odido
waar staan jullie eigenlijk voor klaar?
Hi Paul. Wat is er nu eigenlijk gebeurt en mis gegaan? Want je roept iets over een vergoeding voor niet teruggestuurde apparatuur en een credit die blijkbaar niet goed gegaan is maar vertel het eens in chronologische volgorde zodat we er een touw aan vast kunnen knopen.
Hi @Schimanski, welkom op onze Community!
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Doordat het systeem het later binnen heeft gekregen dan zou moeten is de boete als nog ingegaan. Ik heb dit meteen voor je vergoed en dit zal rechtgetrokken worden bij een volgende betaalcyclus (de volgende keer als je een factuur van ons krijgt). Mijn excuses voor het ongemak!
Lees alle correspondentie hierover
Niets te laat binnengekomen.
Er is al eerder toegegeven dat dit een fout is.
Alles is onmiddellijk geretourneerd en als zodanig bevestigd. Toen is dat ook onmiddellijk aangepast.
Ik betaal de factuur onder aanpassing met €90 crededit. Met wat voor recht zou ik een maand op een creditnota moeten wachten. Voor mij is de volgende factuur de factuur die nu is aanrkondigd.
kijk ook de uitzending van Radar even terug.
Zoals ik zeg, doordat het “systeem” het te laat binnen heeft gekregen, dit is inderdaad een fout van ons systeem @Schimanski. Ik kan de boete niet laten verdwijnen, hoe graag ik dat ook had gewild. De vergoeding is al ingediend maar dit duurt nu eenmal wat langer. Daar kan ook ik niks aan doen.
Uiteraard heb ik de aflevering bekeken. Maar een foutje door het systeem kan nu eenmaal gebeuren. Technologie is niet altijd betrouwbaar.
Op de eerste plaats moet of liever gezegd mag ik zeggen heb ik geen enkele klacht over Odido alles werkt zoals men mag verwachten, ook het veranderen van b.v. apparatuur, in de meeste gevallen bepaal ik zelf wel wat wel of niet retour gaat of mee retour gaat in de doos.
Viel me trouwens wel op dat het zelfde lid van het bestuur of directie een tijd geleden ook te gast was bij Kassa, waarin ze ook beloftes deed, nu gebeurt dat zeer regelmatig als men providers uitnodigt, helaas blijft het altijd bij beloven en ziet men aan de klachten in de forums dat er feitelijk nooit war veranderd ten goede
Hi Paul. Wat is er nu eigenlijk gebeurt en mis gegaan? Want je roept iets over een vergoeding voor niet teruggestuurde apparatuur en een credit die blijkbaar niet goed gegaan is maar vertel het eens in chronologische volgorde zodat we er een touw aan vast kunnen knopen.
Jaapje, bemoei je er niet mee.
Er is vandaag toch ten onrechte € 90,00,-- van mijn rekening afgeboekt.
Het "systeem” doet kennelijk een incasso die niet kan worden aangepast.
Het systeem bepaalt "wacht u gerust nog 30 dagen” ? U bent maar een klant.
Vreemde gang van zaken bij ODIDO.
Die €90,-- wil ik per omgaande retour gestort zien. En lees het dossier eens door. Die boete was maanden geleden al ingetrokken.
Een systeem maak geen foutjes.
Het zijn de mensen die de informatie foutief invoeren of jullie bot die gebruik maakt van Artificial Stupidity.
ODIDO wil mij voor het blok zetten? Het moet toch niet zo zijn dat ODIDO in haar klantverachting zo ver gaat dat ik een maand op mijn gekaapte geld moet wachten?
Ik storneer deze betaling en wacht dan wat het ODIDO systeem gaat doen.
Dat gaat straks leuk worden bij RADAR.
Hoi @Schimanski, ik geef je hier graag meer uitleg over! Zoals Tommie terecht aangeeft hebben de creditering voor je aangemaakt, alleen omdat de factuur van mei al was opgesteld kunnen wij deze factuur niet meer wijzigen. Daarom zal je het bedrag volledig vergoed krijgen op de factuur van juni. Ik lees dat je de factuur gaat storneren. In dat geval kan ik een uitstel van betaling voor je regelen zodat de factuur pas weer actief wordt zodra de creditering in juni heeft plaatsgevonden. Houd er in dat geval wel rekening mee dat je in juni zowel de abonnementskosten voor juni als ook nog voor mei moet betalen.
Ik zet het graag voor je in gang als je voor nu de factuur wil storneren. Zo wordt de factuur pas weer actief als de creditering wordt verrekend!
Ik heb het bedrag al teruggestort en direct het abonnementsgeld. Dat is het gefactureerde bedrag onder aftrek van € 90,— betaald.
wat mij betreft is de kous nu af.
Dat is zeker ook een optie @Schimanski! Voor het overige bedrag zal ik een uitstel van betaling regelen zodat je volgende maand alleen de abonnementskosten van juni nog over hebt.
Hiermee klopt alles weer!
hiermee klopt alles weer?
Zojuist een aanmaning ontvangen van ODIDO
Houd het dan nooit op ?
Ik kon er op wachten ODIDO is echt artificial stupidity.
dit komt nooit meer goed. Ik heb kennelijk met een bot gecommuniceerd
Ik zie met genoegen de rechtsgang tegemoet
mijn dossier is compleet.
Klantnummer: | *mod edit: vermeld graag geen privégegevens in een openbaar topic.* |
Hoi @Schimanski, toevallig was ik net bezig met je dossier om de uitstel van betaling te regelen voor de € 90,-. Ik kon de uitstel van betaling namelijk pas voor je in orde maken zodra het bedrag gestorneerd was en daardoor openstaat. Omdat de stornering niet direct wordt doorgegeven aan ons, staat het bedrag pas sinds kort open en hierom heb je de automatische herinnering gekregen. Geen zorgen, ik heb zojuist het bedrag uitgesteld tot eind juni en dit betekent dat eind juni het bedrag verrekend wordt met de creditering. Zo staat in juni alleen nog je abonnementskosten open.
Hiermee kan je de betalingsherinnering gerust negeren, ik zorg ervoor dat het bedrag zover vooruitgeschoven wordt dat de creditering het voor je oplost!
Dag Cal
Om 16:01 kwam deze mededeling binnen.
>>>>Over je uitstel van betaling
Hallo Paul,
We hebben afgesproken dat je een uitstel van betaling krijgt voor je openstaande facturen. In deze e-mail zetten we de afspraken nog een keer op een rijtje.<<<<
Het is te hopen dat ODIDO ze nu wel allemaal op een rijtje heeft.
Houd nu op met onaangename verrassingen.
Ik wil zo snel mogelijk weg bij ODIDO,