Beantwoord

mediabox omruilen

  • 20 May 2024
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 2

Hoi Odido, 

Ik kwam dit artikel tegen en zou hier graag gebruok van maken!

Gr. Jody

icon

Beste antwoord door Teresa van Odido 21 May 2024, 09:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Jlinders82, ik wil met alle liefde een Mediabox naar je toe sturen, ik zie alleen dat je geen TV-abonnement afneemt bij ons. Dit kan je eenvoudig aanvragen in je Mijn Odido account en hier kan je ook gelijk doorgeven dat je gebruik wil maken van de Mediabox. Deze sturen we dan zo snel mogelijk naar je toe! 

Reputatie 2

Dat klopt maar ik betaal wel voor de mediabox! Ik heb er ook nog 1 maar als ik die opzeg wijzigt mijn abbo waardoor ik meet ga betalen vandaar dat ik dat heb door laten lopen. Met de huidige box kan ik dus ook nix doen maar met de mediabox kan ik in ieder geval nog gebruik van android. En o.dat jullie deze nu kosteloos omruilen leek me dat ook interessant!

Gr. Jody

Reputatie 7
Badge +2

@Jlinders82 Dank je wel voor je duidelijke terugkoppeling! 

Ik zie inderdaad dat je in het verleden wel een TV abonnement bij ons hebt gehad. Begrijp ik het goed dat je de desbetreffende TV Box nog huis hebt? Je hoeft deze niet terug te sturen, maar ik kan deze niet activeren of omruilen als er geen actief TV abonnement is. 

Mocht je toch gebruik willen maken van de Mediabox dan kan je het TV abonnement aanvragen in jouw Mijn Odido omgeving. Dit kost €12,50 p/m, de kosten van de Mediabox zijn €5 p/m, maar je krijgt €2,50 korting op de eerste Box. In totaal kom je dan op €15 p/m extra uit. 

Mocht je hulp nodig hebben, laat het mij dan weten. Ik help je graag verder! 😊

Reageer