mediabox gaat na een uur weer aan.

  • 4 May 2024
  • 3 reacties
  • 33 Bekeken

Als ik na TV kijken de TV en de media box uitzet gaat de mediabox steeds na ongeveer een uur weer aan. Hoe kan ik dit voorkomen zodat dus ook de mediabox uit blijft. Erkent iemand dit probleem?

Teresa van Odido 12 dagen geleden

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee! @nondeju 

Wanneer je de Mediabox uitzet, is dit dan in stand-by of helemaal uit? Daarnaast verneem ik graag of dit sporadisch gebeurd of echt iedere keer. Indien dit sporadisch is, kan het namelijk zijn dat de Mediabox op dat moment een update ontvangt en daarom aangaat. 

Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen! 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee! @nondeju 

Wanneer je de Mediabox uitzet, is dit dan in stand-by of helemaal uit? Daarnaast verneem ik graag of dit sporadisch gebeurd of echt iedere keer. Indien dit sporadisch is, kan het namelijk zijn dat de Mediabox op dat moment een update ontvangt en daarom aangaat. 

Laat je het mij weten? Ik sta klaar om verder te helpen! 😊

@Teresa van Odido. Ook hier springt de Mediabox weer spontaan aan. Ik meende dat dit kwam door de cooling-down van mijn tv (15 minuten na het uitzetten springt de ventilator nog even aan) waardoor er via de HDMI een Wake-Up signaal aan de Mediabox gezonden word. Het gebeurt namelijk bijna elke avond.
Daarom is de Mediabox bij mij nu ingesteld op diepe slaap😴.
Nadeel is dat hij dan zo vast slaapt dat de afstandsbediening hem niet meer wakker krijgt en je hem met de knop op de Mediabox moet wekken.

Ik kan mij niet voorstellen dat jullie elke avond een update pushen.


 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Evelinefrgm24, we pushen zeker niet elke avond een update. Wel weet ik dat andere klanten hebben ervaren dat de Mediabox uit zichzelf aanspringt als er een apparaat in huis Bluetooth verbinding probeert te zoeken met de Mediabox. Wil je controleren of dit ook bij jou het geval kan zijn? 

Reageer