Beantwoord

Invullen van survey link werkt niet

  • 15 May 2024
  • 4 reacties
  • 27 Bekeken

een aantal weken geleden ontving ik een mailtje of ik een vragenlijst wilde invullen over het afhandelen van de vraag.

ben nu een paar weken geleden aangesloten en ontvang ik weer het verzoek om een vragenlijst te beantwoorden, dit wil graag want de installatie is goed gegaan.

alleen werkt de link niet, komt op een site en zie dan een draaischijf. verder gaat de site niet.

de ink vanuit de mail is.

https://survey2.medallia.eu/?ez3p8n9ff77pmfwmn39pht&lng=nl_NL

misschien ff aanpassen zodat jullie een positieve melding hebben, is misschien wel goed met de negatieve uitstraling die Odido nu heeft ? 😉

icon

Beste antwoord door Waqqas 15 May 2024, 16:58

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @sterremos 

Als ik de link open dan kan ik daar de vragen beantwoorden dus misschien kan je het met een andere browser of apparaat proberen?

Hallo @sterremos 

Als ik de link open dan kan ik daar de vragen beantwoorden dus misschien kan je het met een andere browser of apparaat proberen?

Hoi Waqqas.

werk normaal met Firefox, had de cookies ook al verwijderd. net Chrome opgehaald en werkt nu ook inderdaad.

Misschien wel even actie om intern te testen of het ook met Firefox kan werken?

Reputatie 7
Badge +15

@sterremos 

Ik ben zelf ook een klant net als jij maar gebruik je verder geen plugins bijvoorbeeld?

@sterremos

Ik ben zelf ook een klant net als jij maar gebruik je verder geen plugins bijvoorbeeld?

nee, ik had deze allemaal uitgeschakeld.

maar goed het werkt

Reageer