Beste,
Vandaag ben ik van KPN overgestapt naar Odido. Het ging al mis bij de gebruik van de overstapservice.. KPN had mijn internet al stopgezet voordat de monteur bij mij vandaag langskwam voor Odido te installeren. Gelukkig zat hier weinig tijd tussen.
Helaas na de installatie blijkt dat mijn internet nog niet volledig bij de netwerkbeheerder (?) is geregeld waardoor ik nu dus zonder internet en TV zit (tv code werkt ook niet).
Mijn eerste dag als Odido klant is dan ook enorm slecht van start gedaan. Nu krijg ik te horen dat het tot drie werkdagen kan duren voordat het werkt. Gelukkig hebben we een lang Pinkster weekend en duurt dit dus nog langer eer de drie werkdagen voorbij zijn.
Ik heb een unlimited abonnement gekregen (zoals velen met dit probleem) en moet het hier maar mee doen. In een wereld van alles online en thuiswerken is dit onacceptabel.
Op de optical network terminal knippert dan ook mooi het rode LOS lampje.
Is er iemand van support hier die dit proces mogelijk kan versnellen, want mijn vertrouwen in een normale snelle oplossing is er niet na het lezen van vele vergelijkbare ervaringen hiermee.
Op dit moment kan ik dat ook niemand Odido aanbevelen en zou het zelfs afraden.
Kan iemand helpen dit te versnellen?