Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Exporteren van mail contact adressen
De e-mail service stopt helaas... In de mail staat: “En we willen natuurlijk niet dat je geen e‑mails meer kunt sturen en krijgen. Daarom vertellen we je nu al wat je moet regelen.” Bij punt 1 in de mail staat: Maak een nieuw e‑mailadres aan Heb je nu nog geen ander e‑mailadres bij Gmail, Outlook of een andere e‑mailprovider? Maak er dan een aan. Zogezegd zo gedaan en ik heb een Outlook adres aangemaakt en ik wil mijn adresboek helemaal exporteren en Outlook gebruikt een .vcf bestand, echter ik moet iets over het hoofd zien waardoor dit niet lukt. Bij: https://mail.t-mobilethuis.nl/?_task=addressbook En dan?Als je alleen op exporteren klikt krijg je de 1e bovenaan staande contact.Als je alle contacten selecteert en dan op exporteren klik ook de 1e die bovenaan staat.Als je (bv de 386e) contact selecteert en dan op exporteren klik ook de 1e die bovenaan staatIets anders is als je op een groep klikt en dan die contacten selecteert het bestand wel groter is, echter ook bij het importeren van die vCARD is slechts 1. Er word dan wel een advies gegeven echter er word helemaal niets uitgelegd hoe het moet.Een hele beschrijving in de mail van 20-07-2023 en als je nog vragen hebt, kijk dan hier Bij veelgestelde vragen: De 4e optie: Wat moet ik doen nu mijn T-Mobile thuis e-mailadres vervalt?Staat bij punt 1 staat er een extra tekst regel: Meer informatie vind je op deze pagina. Waar dan? Dan is de verwarring nog niet klaar want bij punt 10: Hoe kan ik belangrijke e-mails uit mijn T-Mobile e-mailbox bewaren? staat: Meer informatie over het instellen van je T-Mobile thuis e-mailadres in e-mailsoftware zoals Outlook of Thunderbird vind je hier. Ik krijg de indruk dat er iemand, zonder dit alles te controleren gewoon lekker aan het knippen en plakken is geweest net als vroeger op de kleuterschool. Misschien kan een slimmer iemand dan mij, mij dit duidelijk uitleggen hoe ik correct mijn adresboek kan overzetten naar Outlook want wan kan deze vraag ook verwijderd worden. ​​​​​​​Alvast dank.
klachtenafhandeling, ik wacht al een maand of 4
Beste heer/mevrouw, Via deze e-mail dien ik (graag) een serieuze klacht in, ik zal proberen mijn verhaal zo goed mogelijk samen te vatten. Voor alle details en ellende verwijs ik u graag naar mijn dossier, trek er gerust een uur voor uit als u e.e.a. echt serieus neemt. Vlak voor kerst 2022 werd dan eindelijk het volledige pakket van T-Mobile in werking gezet, dat wil zeggen; alles werkte behalve de tv. Daarna viel al snel internet en wifi weg en hebben de eerste weken alleen maar voor problemen en ergernis gezorgd, daarvoor heb ik een aantal maal een code ontvangen zodat ik een hotspot aan kon maken. Allemaal verre van ideaal maar dat moest dan maar. De problemen met de tv zijn, uit het niets, ongeveer 2 weken geleden opgelost. Het komt erop neer dat ik ruim 2 maanden geen tv kon kijken. Wat is er in die 2 maanden gebeurd, welke acties zijn ondernomen? Hier volgt een opsomming: diverse telefoontjes moeten plegen waarvan regelmatig plotseling de verbinding verbroken wordt, gruwelijk irritant guidion is herhaaldelijk langs geweest, daar moest ik voor thuisblijven, koffie geven, telkens m'n verhaal doen verplicht thuis moeten werken om iedereen elke keer weer te kunnen ontvangen t-mobile is langsgeweest, idem kpn (van het netwerk) is langsgeweest, idem alle partijen wezen naar elkaar, ieder doet z'n ding maar er gebeurde NIETS, ik werd ook nergens van op de hoogte gehouden diverse mails gestuurd collega en vrienden opgetrommeld om te kijken want je staat natuurlijk enorm voor lul als je dit verhaal vertelt aan je omgeving aantal maal de lokale t-mobile winkel bezocht (die doen ook niks) volgende probleem: het is niet mogelijk Netflix te installeren. Nooit problemen mee gehad, nu wel. Ik betaal al weer 3 maanden voor niets. Ik geloof dat ik het aardig heb samengevat, het is niet eens overdreven. Nu nog het volgende: toen ik vorige week belde voor een tegemoetkoming/schadevergoeding werd mij vriendelijk verteld dat er 'iets' gecrediteerd zou worden en dat ik een maand een extra pakket mag uitzoeken. Dat aangebodene is al net zo triest als mijn verhaal hierboven. Daar ga ik uiteraard nooit mee akkoord. Ik ga zelf ook niet iets verzinnen, het is aan u om met iets fatsoenlijks over de brug te komen anders ben ik einde contract natuurlijk weg. Nog te vermelden is dat ik geen zin heb om dit verhaal op social media te gooien. Dat zou mij prima lukken, ik weet de weg en ik heb volgers genoeg maar ik ben netjes opgevoed, dus liever niet. Ik hoor graag van u. Theon Scholten XXXXX TV klantnummer XXXXX (bewerkt door moderator i.v.m. delen persoonlijke gegevens)
Klachtenafhandeling
Ik ben enorm ontevreden over de klachtenafhandeling door T mobile . Op vrijdag 4 november blijkt de glasvezelkabel buiten door Stedin kapotgetrokken . Ze zeggen dit gemeld te hebben bij de netwerkbeheerder . Ik wist van niets dus toen ik T mobile belde met de storing , geen tv , geen internet , niets en een lampje aan dat er geen signaal binnenkomt mocht ik de hele procedure door . Alles resetten , opnieuw en opnieuw . Vervolgens hoor ik dat de buren ook het probleem hebben , ze hebben ook gebeld . Probleem bekend , oplossing nog ver weg want eerst komt een monteur van guidon kijken om te beoordelen of het is zoals de buren en Stedin reeds constateerde . Sterker de volgende dag komt er nog eens een collega langs om het zelfde te constateren . Vervolgens is het stil , T mobile had met op mijn telefoon voor 7 dagen onbeperkt data gegeven maar die waren al lang om . Vandaag 16 november nog eens gebeld , tja T mobile kan er niks aan doen en ik moet nu wachten op de netwerkbeheerder. Als het me te lang duurt kan ik die bellen ??? Maar eh , ik betaal jullie voor een product dat jullie al 12 dagen niet leveren en ik moet maar geduldig wachten . Wat doet T mobile voor mij , ik hoop toch meer dan het aanmaken van een “ taak” . O ja , ik kan weer 7 dagen onbeperkt data op mijn mobiel krijgen , inmiddels een uur geleden maar nog niks ontvangen , verder krijg ik een niet bestaand e-mail adres waar ik mijn onvrede neer kan leggen , tja die mail heb ik retour ontvangen . Bestaat er een klachtenprocedure en hoe start ik die op ? Met vriendelijke groet , Nico
Onderhoud in week 28
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom in week 28 (10 tot en met 16 juli) onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 00:00 uur en 06:00 uur. Wanneer? We doen het onderhoud ’s nachts tussen 00:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of Media Converter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen