Skip to main content
Beantwoord

Geen internet Maarssen

  • 11 June 2024
  • 10 reacties
  • 202 Bekeken

Is er op dit moment een storing in Maarssen postcode 3601? Ik heb de glasvezel opnieuw opgestart en het modem maar ik heb geen verbinding. Balen want de tv doe het natuurlijk ook niet en odido is niet te bereiken. 

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Carmen666  Kijk even Hier of je het zelf kan oplossen! 

Allemaal al geprobeerd maar ik ben niet de enigste. Er is storing van kpn glasvezel dus daar zal het door komen. In mijn wijk zijn meerdere meldingen. Helaas staat dit niet op de site van odido.

Morgen meteen bellen met odido, wij zitten al sinds 31 mei zonder, en aansturen van KPN heeft nogal wat tijd nodig.

Reputatie 7
Badge +14

@Carmen666  Heb je ook een mobiele simkaart van Ben of Odido? Ik kan je dan even gratis en veilig helpen om toch tv te kijken. Stuur mij dan een privé berichtje (klik op mijn naam.

 

Storing is nog steeds niet voorbij. Wat een ellende zeg en als ik check op mijn postcode staat er geen storing. Als ik check in de wijk app is er wel een storing. 

Reputatie 7
Badge +14

@Carmen666 Zie mijn vorige bericht

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Carmen666, heel goed dat je aan de bel trekt en sorry voor onze verlate communicatie! We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Maarssen. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte:

We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen!

Nog steeds geen jnternet en tv hier. Hoelang blijven we nog zonder zitten? Ow en voor de vraag komt ja alles al geprobeerd 🤣 glasvezelaansluiting knippert rood en ontvangt dus geen signaal.  Is er al iets bekend las dat een externe partij iets geraakt had met graven. Maar mag toch hopen dat het bijna 24 uur later bijna gefixt is want nog een avond praten met mijn wederhelft trek ik niet 🤣🤣🤣 bundel van mobiel gaat als een malle zo. 

 

 

Als je Christien een bericht stuurt krijg je een databundel dan gaat in ieder geval je bundel er niet aan. 

Reputatie 7
Badge +14

Gelukkig opgelost.
Prettige dag vandaag!

Klik hier