Skip to main content
Beantwoord

Kosten per maand

  • 14 June 2024
  • 5 reacties
  • 118 Bekeken

Waarom betaal ik 61.90 per maand en nieuwe klanten gaan 57.50 per maand betalen. vaste klanten betalen dus een stuk meer voor het zelfde pakket.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Erwin00007 

Dit heeft waarschijnlijk te maken met inflatiecorrectie.

Inflatiecorrectie 2024

Wanneer je kiest om te verlengen dan verdwijnt de inflatiecorrectie.

Bedankt voor je antwoord , ga maar eens kijken voor een andere provider.

Reputatie 7
Badge +14

Bedankt voor je antwoord , ga maar eens kijken voor een andere provider.

Dat is heel (niet) slim die voeren de inflatiecorrectie al in juli in dan kan je gelijk meedoen. 😂 

Als je bij Odido mag verlengen doe dat dan altijd na 01-10. Je hebt dan een jaar lang geen inflatiecorrectie.  

 

Hoeveel gaat Ziggo omhoog in 2024?

De inflatiecorrectie die Ziggo per 1 juli 2024 doorvoert, geldt ook voor bestaande klanten. De kosten voor internet stijgen met een euro per maand. De kosten voor tv en vaste telefonie nemen, afhankelijk van het pakket, met 0,50 tot 1,20 euro toe.6 jun 2024

 

Op 1 juli 2024 verhoogt KPN de prijzen van haar pakketten. Dit geldt voor bestaande klanten. Het is een prijsverhoging van 3,8%, naar aanleiding van de jaarlijkse inflatiecorrectie. Pakketten worden maximaal € 2,50 per maand duurder.

ik heb even gekeken bij een andere provider daar betaal ik per maand voor het zelfde pakket . 51.50 is een stuk goedkoper .komt er een inflatiecorrectie  overheen ben ik als nog goedkoper uit.

Reputatie 7
Badge +14

Vaak ben je als nieuwe klant door een welkomst korting tijdelijk goedkoper uit. Maar er zijn eigenlijk geen verlengkortingen meer, dus 2e jaar ben je dan weer meer kwijt. Ook zal er downtime zijn, maar goed het kan wat euro' s schelen!

Reageer