Skip to main content

Probleem met inloggen MijnOdido

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Hallo, ik heb een probleem dat ik mijn e-mailadres van mobilethuis niet vóór 31 maart 2024 heb gewijzigd, als ik nu wil inloggen is de login helaas verkeerd, ik heb een nieuw account aangemaakt met een nieuw e-mailadres, maar als ik mijn internetabonnement overzet naar het nieuwe account, verschijnt er een melding dat er een 4-cijferig nummer is verzonden naar de oude e-mail van tmobilethuis de code die ik moet invoeren om het internetabonnement toe te voegen aan het rekening
Uitgelichte reactie

18 juni 2024

Hoi @Boro269, goed dat je hiervoor contact opneemt! Wil je mij je nieuwe e-mailadres in een privébericht sturen? Dan kan ik het direct aanpassen in ons systeem! Groetjes, Ishana

3 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 18 juni 2024

Hoi @Boro269, goed dat je hiervoor contact opneemt! Wil je mij je nieuwe e-mailadres in een privébericht sturen? Dan kan ik het direct aanpassen in ons systeem! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juni 2024
heel erg bedankt, het werkt nu

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2433 reacties
  • 18 juni 2024

Super fijn om te horen @Boro269, ik wens je een mooie dag! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen