Skip to main content
Beantwoord

10-6-2024 Storing op Postcode 5627KS

  • 10 June 2024
  • 6 reacties
  • 152 Bekeken

De hele buurt heeft een storing (maar niet klanten met KPN, alleen Odido) sinds ~20.50.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

In de nacht zijn er geen moderators maar het Netwerk Operation Center is wel 24/7 actief. Mocht er een grote outage zijn dan komen er alarmen en nemen zij actie. De storing wordt dan verholpen of morgenochtend komt er een melding op het forum.

Besides that the issue occured on 20:50 and we got an update 40 min later, you are saying that if the issue is not major (a couple of houses) there will be no support till morning? This is terrible. People need internet not only for fun but also for work

 

Reputatie 7
Badge +14

That is correct, you have a subscription for a consumer product.  With that there is no 24/7 repair SLA. It is office hours. Business lines could have 24/7 repair on individual lines, but these pricepoints are totally different!

If there is a bigger outage, the NOC will act.

Reputatie 7
Badge +14

As you noticed, the issue has been resolved at the beginning of the night.

In de nacht zijn er geen moderators maar het Netwerk Operation Center is wel 24/7 actief. Mocht er een grote outage zijn dan komen er alarmen en nemen zij actie. De storing wordt dan verholpen of morgenochtend komt er een melding op het forum.

 

Hoe moest ik met de NOC contact maken? Ik heb sturen alleen een foutmelding naar Odido gewild. Gisterenavond heb ik met de app geprobeerd maar dit alleen mogelijkheid was.

Goed bezig trouwens in de avond.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Chris_H, bedankt voor je melding, dat waardeer ik altijd! Op Twitter & Facebook zijn wij dagelijks tot 00:00 bereikbaar. Wél weet ik uit ervaring dat het Netwerk Operation Center vaak al een storing doorheeft voordat wij überhaupt hen op de hoogte kunnen stellen. Dat komt doordat bewakingssystemen automatisch allerlei alarmbellen af laten gaan zodra er veel verbindingen tegelijk offline gaan.

Via Twitter & Facebook kan je ons dus tot laat bereiken, maar ook daarbuiten kan ik je op het hart drukken dat het Netwerk Operation Center tot in het holst in de nacht druk voor je bezig zal zijn! 😃

Reageer