internetsnelheid aanpassen lukt niey. pagina bestat niet

  • 10 June 2024
  • 7 reacties
  • 73 Bekeken

De snelheid aanpassen van het internet lukt niet. Melding: Pagina bestaat niet of niet meer.

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @MichielMark_1970, ik help je graag om je snelheid gewijzigd te krijgen! Als ik op je account inlog, stuit ik niet op problemen bij de bewuste pagina. Zou je de tips van Waqqas kunnen proberen? Mocht het nog helpen, dit is de directe link naar de pagina: Internetsnelheid wijzigen.

Ik ben benieuwd, ik zie je graag snel genieten van alle uithoeken van je Mijn Odido account! 😉

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MichielMark_1970 

Hier heb ik even gekeken via de app en dat gaat zonder problemen. Heb je dit via de app en via de website geprobeerd? Wellicht helpt het om een andere browser of apparaat te gebruiken.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MichielMark_1970, ik help je graag om je snelheid gewijzigd te krijgen! Als ik op je account inlog, stuit ik niet op problemen bij de bewuste pagina. Zou je de tips van Waqqas kunnen proberen? Mocht het nog helpen, dit is de directe link naar de pagina: Internetsnelheid wijzigen.

Ik ben benieuwd, ik zie je graag snel genieten van alle uithoeken van je Mijn Odido account! 😉

Heb ik geprobeerd.

Krijg alleen te zien of ik een abbonement wil toevoegen. Via de app en de site. Werkt allebei niet.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@MichielMark_1970 

Je moet natuurlijk wel eerst het abonnement koppelen in je Odido account.

Is allang gekoppeld. Dus dat is t probleem niet.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MichielMark_1970, bedankt dat je het kon proberen, ik denk graag verder met je mee! Omdat mijn collega’s en ik wel bij de bewuste pagina kunnen komen, is het lastig voor mij om te zeggen waar dit precies aan ligt. Ik heb nu je Internet + TV Abonnement ontkoppelt van je Mijn Odido account en ik raad je graag aan om over 15 minuten het abonnement opnieuw toe te voegen en vervolgens naar de pagina te navigeren.

Had je ook al een ander apparaat geprobeerd?

Ik ben benieuwd of dit nog een doorslag geeft!

Werkt niet. Odido werkt aan een oplossing. 

Er is storing.

Reageer