Skip to main content

Klantvoordeel niet geactiveerd sinds overname Odido

  • 12 June 2024
  • 3 reacties
  • 19 Bekeken

Beste Odido, 

 

In mijn pakket heb ik Odido klantvoordeel met meer snelheid per maand. 

  1. Dit is niet terug te vinden op mijn ping test die ik moest doen voor traag internet problemen
  2. Als ik het voordeel wil bekijken dan krijg ik een fout pagina. a12/06/2024 22:27 CEST]

Sinds de overgang van T-mobile naar Odido ondervind ik hinder van slecht en traag vast internet, mobiel netwerk en wifi netwerk via mijn Huawei router (loop als een ander ticket voor)

 

Graag samen oplossen zodat ik weer van ouds van een betrouwbaar netwerk kan genieten (op het moment zijn jullie geen aanbeveling, maar eerder een stop), en dat zou onze langdurige relatie met elkaar niet goed komen te staan. Dat wil ik ook graag herstellen, door jullie hulp en expertise in te schakelen om samen dit probleem aan te vliegen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Patrick.taling 

Met klantvoordeel krijg je geen extra snelheid voor je thuis abonnement. Kan je de router eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip om te kijken of het dan beter gaat?

Hallo @Patrick.taling 

Met klantvoordeel krijg je geen extra snelheid voor je thuis abonnement. Kan je de router eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip om te kijken of het dan beter gaat?

Dank voor je reactie, wat doet dit voordeel dan?

Helaas heeft de geboden optie niet gewerkt, want die heb ik eerder deze week uitgevoerd ivm traag internet problemen, zonder succes

Reputatie 7
Badge +15

@Patrick.taling 

Sinds wanneer heb je een Odido abonnement en wanneer is deze voor het laatst verlengd? Kan je een foto delen van jouw klantvoordeel voordelen?

Reageer