Skip to main content

huegeme negev ps4

  • 8 June 2024
  • 11 reacties
  • 105 Bekeken

Hallo ik kan geen mwz online spelen. Krijg sinds kort de melding huegeme negev.  Heb al telefonisch contact gehad maar heeft niks geholpen. Ik wil zsm kunnen gamen dus kan dit probleem verholpen worden.

XXXXXX -  Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

 

Mvg p

11 reacties

Ik heb een ps4 was ik vergeten te melden.

Aub zsm maken!🙏

Reputatie 7
Badge +3

@Piotrick Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt via onze community. Mijn collega van de Klantenservice had mij inderdaad over jouw topic geïnformeerd. 

Uiteraard kijk ik graag met je mee naar een werkende oplossing, zodat je binnenkort weer heerlijk kan gamen! 😀

Ik ben gelijk het systeem ingedoken, maar ik zie dat het modem up to date is. Wel zie ik dat je nog gebruik maakt van een oude modem (Zyxel T-50). Natuurlijk ruil ik deze met jouw toestemming graag voor je om voor een nieuwer model. 

Laat je mij weten of ik jouw akkoord heb? Dan ga ik meteen aan de slag! 

Reputatie 2
Badge +2

Ik had ergens gelezen dat dit zou komen door een bug in de nieuwe firmware van de t50. Je zou dit voorlopig kunnen verhelpen door upnp uit te schakelen begrijp ik.

In dit topic legt een moderator uit hoe je dat op een Zyxel modem doet:

https://community.odido.nl/bekabeld-internet-492/upnp-uitzetten-363948#:~:text=Beste%20antwoord%20door%20Tommie%20van%20Odido&text=UPnP%20uitzetten%20gaat%20zeer%20gemakkelijk,en%20schakel%20beide%20schuifjes%20uit.

 

Probeer dat even, mogelijk kun je dan zonder problemen weer online met je playstation zonder op een nieuw modem te wachten. 

Hoi Teresa,

Uiteraard ga ik akkoord met een noiew model router.

Maar als dan alles vwrholpen is vraag ik me af.

Upnp uitschakelen zou nog tot de opties kunnen behoren. Maar ik weet mijn gebruikersnaam niet. Dat weten jullie vast wel bij Odido😅

Iedereen bedankt voor jullie reacties.

Ik kan nu nog via mijn hotspot spelen

Ik hoop dat de noeuwe router snel bij is en dit probleem is opgelost.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Piotrick, ik heb het modem voor je omgeruild. Hier ontvang je zometeen een bericht over en zodra het modem verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido

De inloggegevens staan achterop het modem, je gebruikersnaam is altijd admin. Het wachtwoord staat op het kaartje onder de gebruikersnaam.

  • Ga naar http://192.168.1.1/ 
  • Klik op het hamburgermenu rechtsboven en ga naar Netwerkinstellingen → Thuisnetwerken. Klik op UPnP en schakel beide schuifjes uit.

Dank u

UPnP heb ik nu uitgeschreven en nu kan ik weer gamen. Dank

Heeft het uitschakelen van UPnP nog invloed op gebruik van mijn internet?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Piotrick, logische vraag! Ik helder het graag voor je op, alleen weet ik dat een artikel hierover dat beter kan dan ik. Een voorbeeld van een handig artikel vind je bijvoorbeeld op deze website: VPNdiensten: Wat is UPnP?

Zolang je geen problemen ervaart met je apparaten naar de buitenwereld (bijvoorbeeld voor een multiplayer server), kan je UPnP gerust uit laten staan.

Ik wens je nog veel gameplezier toe! 😃

Bedankt

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Piotrick 

Ik heb zojuist bij jou de software met de fix geinstalleerd en Upnp weer aangezet. Kan je laten weten of alles weer werkt. Thanks! 

Reageer