Skip to main content

Hoe vraag ik compensatie?

  • 10 June 2024
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Het aansluiten van mijn glasvezel thuis is door jullie slecht geregeld. Ik heb een week geen verbinding gehad. Ik heb op jullie advies toen voor 10 euro een prepaid Odido sim gekocht, en met een code van jullie onbeperkte internet en een hotspot gemaakt. Ik zou deze 10 euro terugkrijgen, korting op de factuur. Hoe regel ik dat?

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @yassar, sorry voor de ongelukkige start, ik ben blij dat je inmiddels wel Internet hebt! Heel graag maak ik meteen de vergoeding voor je in orde, alleen heb je jouw Odido abonnement nog niet gekoppeld aan jouw Community account. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido.

Hiermee kan ik snel meer voor je betekenen, ik zet graag de vergoeding voor je in ons systeem! 🙂

Reageer