Skip to main content
Beantwoord

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

  • 10 June 2024
  • 3 reacties
  • 45 Bekeken

Hoi,

Heb vorig jaar in Mei een abonnement afgesloten (toen nog T-Mobile) voor glasvezel. Dit zou vorig jaar in augustus/september hier komen te liggen maar is tot heden nog niet gebeurd.

Nu hebben ze de laatste paar weken hier in de straat kabels liggen leggen en ik wilde even de status inzien omdat ik al sinds 4 maanden geen mailtje meer ontvangen heb met updates.

Alleen, omdat het nu Odido is, bestond mijn account dus niet meer. Moest een nieuw account aanmaken maar als ik nu mijn abonnement wil toevoegen krijg ik volgende foutmelding: “Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.”

Hoe kan ik dit oplossen?

Alvast bedankt,

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dennis Kranz, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het abonnement inderdaad gekoppeld is. Hij is gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres die je hier gebruikt op de Community. Als het goed is kun je naar Mijn Odido gaan en dan op “wachtwoord vergeten” klikken. Dan ontvang je een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Dan zou je moeten kunnen inloggen!

Hi @Dennis Kranz, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat het abonnement inderdaad gekoppeld is. Hij is gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres die je hier gebruikt op de Community. Als het goed is kun je naar Mijn Odido gaan en dan op “wachtwoord vergeten” klikken. Dan ontvang je een e-mail om je wachtwoord te herstellen. Dan zou je moeten kunnen inloggen!

Hey Tommie, 

Probleem is opgelost!

 

Dankjewel! :)

Reputatie 7
Badge +5

Dat is mooi om te lezen @Dennis Kranz, bedankt voor de update! 😁

Reageer