Skip to main content
  • 2,269 Topics
  • 16,159 Reacties
2268 Topics
Sinds November klant
Ik ben nog maar sinds November klant en ik had bij kpn 50MB en nu 100MB , het internet is nog nooit zo langzaam geweest. Hapert continue en ik gebruik een ethernet kabel. Word me een Wifi extender aangeboden...wat is daar het nut van als het internet met ethernet al niet eens werkt. Dit ligt niet aan de wifi. Even afgezien dat ook wifi bar slecht is uiteraard. Maandag was er een landelijke storing, In de avond opgelost. Volgende dag weer geen internet, bellen en bellen, klantenservice verteld mij dat het op low speed staat (logisch want zo komt er minder snelheid waar je die korting voor krijgt), vervolgens word op woensdag duidelijk dat het niet in mijn huis ligt maar in bij de buurt provider (wat dat ook moge zijn) Toch word Guidion gestuurd , die vernieuwd alles en het werkt INDERDAAD nog niet...ze wisten al dat het daar niet aan lag toch? Dit kon 3 tot 5 dagen duren zeiden ze bij guideon, dus Ik onmiddelijk gebeld naar Odido en binnen 2 uur had ik weer internet, helaas wederom van korte duur, want nu is het vrijdag ochtend en na een nacht wakker te zijn om met mijn werk weer op schema te kunnen liggen, knalt het internet er weer uit en de hele nacht wederom een tergend langzaam en haperend internet!! Dit is nu dus al zo vanaf dat mijn contract begon. Ik schakel een advocaat in als het zo door gaat want dit is totale misbruik (na het lezen van alle klachten, schrik ik me helemaal dood) . Ik ontbind mijn contract dan ook als dit niet heel snel word opgelost. Ten eerste , maak het stabiel en sneller (100 MB) , het is langzamer dan dat ik met 50MB had bij KPN. En zorg dat het werkt en blijft werken !! Moest speciaal een T-Mobile simkaart kopen om een gratis hotspot te maken voor 7 dagen , maar die is zo laag in snelheid en onbereikbaar dat het nutteloos is om mee te werken op een laptop. Mobiel netwerk pakt nauwelijks 2 strepen in mijn woning. Waarom zijn er zoveel klachten en word er niks gedaan?? Die korting als nieuwe klant ben ik aan gemiste werkzaamheden alleen al verloren. Ik wil de kosten dan ook vergoed hebben die ik gemist en gemaakt heb
Sinds November klant, niks anders dan ellende
Ik ben nog maar sinds November klant en ik had bij kpn 50MB en nu 100MB , het internet is nog nooit zo langzaam geweest. Hapert continue en ik gebruik een ethernet kabel. Word me een Wifi extender aangeboden...wat is daar het nut van als het internet met ethernet al niet eens werkt. Dit ligt niet aan de wifi. Even afgezien dat ook wifi bar slecht is uiteraard. Maandag was er een landelijke storing, In de avond opgelost. Volgende dag weer geen internet, bellen en bellen, klantenservice verteld mij dat het op low speed staat (logisch want zo komt er minder snelheid waar je die korting voor krijgt), vervolgens word op woensdag duidelijk dat het niet in mijn huis ligt maar in bij de buurt provider (wat dat ook moge zijn) Toch word Guidion gestuurd , die vernieuwd alles en het werkt INDERDAAD nog niet...ze wisten al dat het daar niet aan lag toch? Dit kon 3 tot 5 dagen duren zeiden ze bij guideon, dus Ik onmiddelijk gebeld naar Odido en binnen 2 uur had ik weer internet, helaas wederom van korte duur, want nu is het vrijdag ochtend en na een nacht wakker te zijn om met mijn werk weer op schema te kunnen liggen, knalt het internet er weer uit en de hele nacht wederom een tergend langzaam en haperend internet!! Dit is nu dus al zo vanaf dat mijn contract begon. Ik schakel een advocaat in als het zo door gaat want dit is totale misbruik (na het lezen van alle klachten, schrik ik me helemaal dood) . Ik ontbind mijn contract dan ook als dit niet heel snel word opgelost. Ten eerste , maak het stabiel en sneller (100 MB) , het is langzamer dan dat ik met 50MB had bij KPN. En zorg dat het werkt en blijft werken !! Moest speciaal een T-Mobile simkaart kopen om een gratis hotspot te maken voor 7 dagen , maar die is zo laag in snelheid en onbereikbaar dat het nutteloos is om mee te werken op een laptop. Mobiel netwerk pakt nauwelijks 2 strepen in mijn woning. Waarom zijn er zoveel klachten en word er niks gedaan?? Die korting als nieuwe klant ben ik aan gemiste werkzaamheden alleen al verloren. Ik wil de kosten dan ook vergoed hebben die ik gemist en gemaakt heb
Klacht klantenservice en verbinding
Sinds enige tijd doe ik streamen en wat blijkt mijn internet ligt er steeds uit, hij moet om de haverklap bufferen. Dat gebeurde al tijdens mijn darmkankeroperatie en met de chemo heb ik dit laten gaan omdat mijn hoofd totaal geconcentreerd stond op andere zaken. Nu heb ik 1 febr.10:53 uur en uitgaand gesprek van 30 minuten en 25 sec gebeld en de speedtest van Odido besproken, abonnement van 1000mb en via de speedtest ontvang ik via de glasvezel nog geen 100Mbps. Nu ik dit schrijf zaterdag 17.02.2024 14:30 uur download 6.5 Mbps en upload 26.2 Mbps. De medewerker van Odido, die wist wat hij moest doen en ja hoor hij is competent genoeg, U heeft gelijk. even nog iets anders controleren, helaas u heeft gelijk. Modem stekkers eruit en alles opnieuw opstarten. helaas het is niet beter. Hoelang ik het heb, iets van 6 maanden. Hmm niet prettig, maar ik ga een ticket aanmaken en u gaat een nieuwe modem ontvangen. duurt ongeveer 2 werkdagen………. helaas niets gehoord, blijkt volgens de collega's geen klantnotities te hebben aangemaakt, dus ook geen tickets voor de storingsdienst 2e telefoongesprek: 7 febr. 12:09 uur, duur 12 min 32 sec Deze collega, gaf aan dat er geen gespreknotities aanwezig waren maar ik help u. Wederom alle controleren, snelheid uitlezen en corrigeren. zoja ik heb een hogere snelheid, dus een nieuwe modem zou niet nodig zijn. 3e gesprek: 10 feb 2024 12:51 duur 27 min 34 sec. wederom het zelfde verhaal ik moet alles controleren, van snelheidscontrole etc want wij kunnen alles op afstand aflezen corrigeren….. echter het werkt niet, nu blijkt het dat er nu wel dor deze medewerker een ticket kan worden aangemaakt na alle controles die de medewerkers verplicht zijn om te doen…. en wat blijkt nu ontvang ik een “update van de melding” met kenmerk 2370/ECL64905 datum 10 feb. 2024. Ik heb aangegeven dat ik een klacht wil indienen naar de gang van zaken van de klantenservice en deze meneer wist het zo te bepraten hij een klacht gaat aanmaken. Het gaat mij niet om het geld maar om de service , kwaliteit en de beloofde snelheid. 4e gesprek vrijdag 16 febr 2024 tijd 18:19 10 min Deze dame alles uitgelegd mbt de stand van zaken en dat ik zit te wachten op een modem ter verbetering van mijn internetsnelheid. Wilt deze dame, wederom alle testen uitvoeren omdat de ticket is geweigerd, jij krijgt geen nieuwe modem. Dan verlies ik mijn geduld en dat maak ik ook kenbaar en ik wil een toezegging van een nieuwe modem, zoals belooft. Ik wil geen controle van alle regeltjes die zij als klantenservice medewerkster zou moeten doen. Dat station ben ik als voorbij. Deze dame raakt geïrriteerd op het feit dat ik nu helemaal een klacht wil indienen, dat kunt u via de website doen…. nou Odido, probeer mij maar te laten zien waar dat kan. De dame krijgt van mij geen kans nog toestemming om alle testen uit te voeren en dan hangt zij op. Dit heeft mij nog bozer gemaakt, want dan merk je dat de medewerkster dus incompetent is. Haar naam? Weet ik niet want er is geen bevestiging van het gesprek toegestuurd. Ik merk duidelijk dat deze medewerkers van Odido niet volgens de LEAN methodieken of Smart technieken kunnen werken en totaal niet oplossingsgerichte instelling hebben. Want ophangen is heel makkelijk….. Uit boosheid heb ik nu 2 factuurtermijnen retour geboekt. Tevens heb ik een melding aangemaakt bij mijn rechtsbijstandverzekering. Zolang Odido in gebreke blijft mbt de internetsnelheid (download/upload) zal ik elke betaling storneren, tot einde contract. Odido levert niet de contractuele snelheidsafspraken.

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen