Ik ben nog maar net overgestapt van provider naar jullie odido, ik heb nu vanaf 2 dec glasvezel van jullie maar al deze week 2 x geen verbinding! Ik werk 2 dagen thuis en kan niet zonder internet dat is heel vervelend! En gisteravond dus ook weer de hele avond geen internet en dus ook geen tv, ik vind dat niet kunnen dit heb ik met mijn oude provider nooit gehad! Ik ben nu net door de periode heen dat je kan zeggen ik ga terug maar mijn oude provider en dus zit ik 2 jaar aan jullie vast! Waar ligt het aan dat dat gebeurd??? Op de tv app zie je ook ligt niet aan jou maar storing, zit ie dan op je vrijdagavond met niks! Ik heb ook nog eens veel slimme apparaten waaronder camera’s en lampen en ook dat werkt dan allemaal niet!! Erg frustrerend en ik heb mega veel spijt overgestapt te zijn, ik hoop
wel dat jullie er voor gaan zorgen dat dit niet meer uitvalt allemaal hier op het wateringseveld in Den Haag, er was geen storing bekend als je dan ging zoeken, ook niet oke dat je dan niemand kan bellen voor storingen