Skip to main content

Goedemiddag! 
wij hebben een Klein 3 Maanden internet via Odido. We wonen in een buitengebied, dat FiberNH zit er ook tussen. 
we hebben een Zyxel wifi plus punt. 

sinds het begin af aan draait het eigenlijk al niet lekker en of stabiel hier. Printer die niet functioneert, het IE klapt eruit… elke keer bellen resetten etc …. 
maar sinds een week doet de pc het nu niet meer en je snapt die heb ik nodig! Maar zonder IE doe je weinig! hij geeft de,foutmelding proxyserver niet bereikbaar 

vanochtond geprobeerd om de modems in te komen maar dat lukt ook niet meer….

odido gaf van de week aan ligt aan het netwerk van KPN daarvan huren we… 

leuk allemaal maar daar schiet ik niets mee op…

Kan iemand helpen? Thx 

Welkom op onze community! ​@sharonakasher 

Ik wil graag dat je weer kunt genieten van onze diensten. Dat is wel zo fijn. Ik help je graag verder om dit te realiseren! 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken, maar vooralsnog kan ik nog geen update inzien. Onze technische dienst is in ieder geval druk bezig om dit samen met de netwerkbeheerder voor je op te lossen. 

Ik wil niet in de herhaling vallen, maar verneem graag of je al gebruik maakt van een Unlimited vouchercode? Indien je deze nog niet hebt, kan ik deze gelijk naar je toesturen. Als je gebruikmaakt van een Odido of BEN simkaart kan ik deze meteen naar je toesturen. Je kunt dan een hotspot opzetten en deze verbinden met je andere apparaten. Op die manier ben je toch online. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken?

Heb je nog vragen of kan ik in de tussentijd iets voor je doen? Laat het mij dan vooral weten. Ik sta voor je klaar! 

Reageer