Skip to main content

Elke keer dat ik de Odido Box voor het eerst aanzet, krijg ik de melding “geen internet”. Als ik via de instellingen probeer verbinding te maken, zie ik de melding “niet verbonden”. Om de internetverbinding te herstellen, moet ik de signaalkabel aan de achterkant van de Odido Box loskoppelen en opnieuw aansluiten.

Wanneer ik dit doe en de box opnieuw opstart, komt de internetverbinding terug, maar deze valt steeds plotseling weer weg. De internetonderbreking gebeurt alleen met de Odido Box; op andere apparaten werkt het internet gewoon.

Wanneer de Odido Box aangeeft dat er geen internet is, brandt er nergens een rood lampje op het modem.

Welkom op onze community! ​@selman1905 

Ik kan mij voorstellen dat je graag gelijk van TV wil genieten wanneer je deze aanzet. Ik help je graag verder om dit te realiseren! 

Ik ben gelijk jouw modem gaan meten en gelukkig ziet de verbinding er top uit. Wel valt het mij op dat je de Mediabox niet bekabeld hebt aangesloten. Wij raden dit wel altijd aan. Zou je dit eens willen proberen? 

Daarnaast wil je sowieso vragen om zowel het modem als het ONT (glasvezelkastje) een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta paraat om verder te helpen! 

Reageer