Ik baal...vandaag tijdens MS Teams sessies vanuit huis veel vastlopers en verbroken verbinding. Modem herstart uitgevoerd en vervolgens blijft de T56 in de herstart hangen. Met andere woorden krijg geen Internet meer. Power lampje blijft knipperen...
Odido gebeld en medewerker geeft aan dat dit vaker voorkomt en dat er vermoedelijk een verkeerde firmware is gepusht en daar kan de Zyxel T56 slecht tegen. Er wordt nu een nieuw modem opgestuurd, maar ja dat kan zomaar een paar dagen duren.
Heb nu wel vouchers ontvangen, maar ja...ik heb geen Ben of Odido abonnement. Dus ben nu afhankelijk van zoon of vrouw die nog op school en werk zijn. Mooi balen.
Dit is inmiddels de tweede keer dat ik dit euvel heb en ik ben sinds november 2023 over op Odido. Is de T56 echt zo gevoelig? Wat zijn de ervaringen?
PS: blijkbaar verkeerd onderwerp aangeklikt. Deze vraag valt niet onder mobiel natuurlijk. Wil een moderator zo vriendelijk zijn om dit topic te verplaatsen?