WIFI internet werkt niet op mijn laptop. wordt wel verbonden met wifi maar zegt beperkt internet, hiermee doet de internet het niet.
Hi
Goed dat je hierover begonnen bent. Ik heb meteen een lijnmeting uitgevoerd en het lijkt erop dat je de mediaconverter hebt uitgezet. Klopt dit? Dit is het kastje tussen het FTU (hier komt glasvezel naar binnen) en het modem.
Dat je laptop niet kan verbinden kan liggen aan WPA3-beveiliging. Zet deze op WPA2 en probeer de laptop te verbinden.
Mijn HP laptop maakt geen verbinding met internet thuis.
Laptop is nagekeken in de winkel,daar kwamen geen problemen uit . Laptop werkte in de winkel prima op de Wifi daar.Thuis geen connectie.Diverse malen gebeld met odido klanten service, maar het probleem is niet opgelost.Probleem analyse op laptop geeft IP probleem aan.
Hi
Wat voor laptop is het precies? Het kan zijn dat deze niet overweg kan met Wifi 6 of WPA-3. Ook zie ik dat je een gastnetwerk hebt aangemaakt, verbind je wel met je standaard SSID, niet met je gastnetwerk? Ik heb wat instellingen aangepast, kan je het modem rebooten en kijken of je verbinding kunt maken?
Hi, het is een HP Intel core 13 laptop.Ik heb zelf geen veranderingen aan gebracht,de mensen van Odido zijn ermee bezig geweest.Ik heb de stappen genomen die je hebt genoemd, maar ik krijg nog steeds de melding; geen internet, beveiligd.
Ps Ik krijg ook de melding dat Wifi geen geldige IP- configuratie heeft
Hi
Ik heb vandaag weer geprobeerd te verbinden met wifi, zonder succes. Ik gebruik de EB .Weet niet eens waar de guests vandaan komt.Ik krijg wederom de melding dat Wifi geen geldige IP- configuratie heeft.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.