Sinds de zomer zijn we na de mooie reclame van odido overgestapt. We kozen dezelfde upload en download snelheid als ons vorige abo bij de concurrent. Helaas is de wifi veel slechter en zwakker dan voorheen. Hij valt om de haverklap even weg wat streamen van games maar ook gewoon hbo etc continu in de weg zit. We hebben een extra wifi punt wat tot nu toe niks oplevert. En het signaal is zelfs zo slecht dat de wifi niet eens tot in de keuken komt. (Modem staat in de woonkamer) ik heb al geprobeerd het kanaal aan te passen. Dat mocht niet baten. Als dit zo doorgaat gaan we liever weer terug naar onze vorige aanbieder. Hoewel duurder. Wel sterker en stabieler wifi. Wat kunnen we nog proberen.
Welkom op onze community!
Ik snap goed dat je graag wil genieten van een optimale wifi verbinding. Ik help je dan ook graag om deze te realiseren!
Ik heb gelijk jouw verbinding gemeten en gelukkig ziet deze er goed uit. Wel zie ik dat deze al enige tijd niet van de stroom is geweest. Ik wil je sowieso vragen om het modem en het ONT (glasvezelkastje) een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community.
Daarnaast adviseer ik je om eens de stappen te doorlopen in dit topic: Hoe verbeter ik mijn wifi? | Odido community.
Ik weet zeker dat dit de verbinding ten goede zal doen. Laat je het mij weten als dit niet het gewenste effect geeft? Ik kijk graag nog eens met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.