Skip to main content
  • 4,810 Topics
  • 30,618 Reacties
4810 Topics
Op klachten formulier word niet gereageerd.
Beste Odido medewerker, Ik zit vast aan een thuis abonnement waarom ik niet heb gevraagd, en nooit toestemming voor heb gegeven. Dit door onbekwame medewerker van Odido. Hieronder mijn verhaal wat ik via het klachtenformulier heb ingezonden(twee keer) en tot op heden nul reactie op heb gehad. Beste, 27 Februari onderstaande klacht gestuurd naar Odido via deze weg. Ik betreur het zeer dat er niet word gereageerd. Er zijn mij diverse malen valse beloftes gedaan, en zit nu vast aan iets waarom ik niet heb gevraagd en dit nooit heb bevestigd. gesprekken worden toch opgenomen bij Odido. graag zie ik spoedig een oplossing. vriendelijke groet,Angelo. Beste, Sinds eind januari ben ik al heel wat uren aan het bellen geweest met uw collega’s. Ik belde eind januari om te vragen of ik een scherpe aanbieding glasvezel kon krijgen zoals bij delta. Uw collega stelde voor een jaar contract met 10 maanden korting ipv van 6maanden. Dit ging om glasvezel instap en TV Dus 25pm 10maanden en 52,50 de laatste twee maanden. dit is inclusief klantvoordeel vanwege twee mobiele abo's Hij zegt denk erover na en ik bel je volgende week terug, maar dat heeft hij niet gedaan. 14 dagen later zelf gebeld, verhaal uitgelegd, en de persoon toen(Joey) zij toen ik ga die zelfde aanbieding voor je regelen. Als ik overigens met Odido bel zit ik altijd achter de pc en hou mijn Odido in de gaten. Toen hij bezig was zag ik in mijn Odido dingen veranderen, maar niet wat hij beloofde.. hij gaf aan de kortingen staan er voor 1800 uur vanavond in, zo niet dan bel ik je terug.. ik blijf dit monitoren zegt hij.. Ben dus nooit terug gebeld zoals de eerste keer, en heb zelf moeten bellen om de boel te annuleren. Toen ik belde om te annuleren, kreeg ik een aardige gozer aan de lijn(Ati), die van zijn meerdere een code had gekregen om de eerst beloofde aanbieding ook te kunnen regelen. Maar dit lukte niet omdat de huidige bestelling op annuleren stond. Bel volgende week terug zegt hij, dan is je huidige annulering voorbij, dan kan het wel geregeld worden. Dus afgelopen Dinsdag terug gebeld met (Ben). Het verhaal uitgelegd wat mij is beloofd, en hij kon dit regelen. Na een tijdje in de wacht gezeten te hebben komt hij terug en zegt, ik heb een nog veel mooiere aanbieding. Nou zegt het maar zeg ik.. Hij deed het voorstel eerste 4 maanden glasvezel instap met tv voor 10pm, de volgende twee maanden voor 20pm, en de rest van het contact 30pm. Nou dit is wel heel erg mooi zeg ik, regel het maar. Heb daarna zeker nog een ander half uur in de wacht gestaan en hij kwam af en toe terug. Op een gegeven moment was er geen internet meer thuis, en hij gaf aan ja er is een grote fout gemaakt hier, ze hebben ze huidige verbinden volledig opgezegd. Weer in de wacht, toen bleek dat hij het had kunnen terug draaien maar ik zou nu een ander klantnummer krijgen?? Het was in ieder geval allemaal erg verwarrend, in mijn Odido zou eerst wat anders komen te staan, maar dit zou ook weer veranderen zij hij. Ook hij zou mij terug bellen wat niet is gebeurt. Nu blijkt achteraf dat hij gewoon mijn huidige DSL abonnent heeft verlengd voor een jaar incl tv. En hier heb ik niet om gevraagd en dit is ook niet afgesproken. Waarom zou ik mijn DSL verlengen terwijl ik glasvezel wil.Vandaag weer minstens een uur tot anderhalf aan de lijn gezeten.. meerdere afdelingen gesproken, maar ik zit er nu aan vast zeggen ze en dit is niet meer terug te draaien. Mooie boel is dat, ik voel me op zijn zachtst gezegd opgelicht. Graag zou ik zien dat de boel word terug gedraaid, en ik weet dat dit technisch ook gewoon mogelijk is binnen Odido. Heb bij Phonehouse Amersfoort gewerkt, en weet uit die tijd dat alles mogelijk was bij T-Mobile.En bij Odido zou het allemaal het zelfde zijn gebleven word door Odido zelf beweerd. Dus aub gewoon terug naar de oude situatie DSL, of anders de beloofde Glasvezel aanbieding 10 maanden voor 25,- en de laatste twee voor 52,50 Ik verneem het graag,
Internet light is green, IP addresses are allocated but no internet
Hello all, I installed the Odido router and connected everything together with the ONT following the manual. I see the green Internet sign on the router blinking and the IP/DNS addresses are correctly allocated to the router (checked it via the router interface), but there is still no internet. I checked it on 4 different devices, both wired and wireless, so I dont think its a device issue. I called the Odido support and they confirmed that they can see the router connected to the internet and they could also restart the router remotely and change settings. However, no internet at home. When I try doing “ping google.com” or “traceroute google.com” (or any other domain), the terminal just says “Unknown host”. I also connected to the ONT and it says that it is activated and registered correctly and exposed to the internet. Any idea what can be the problem? Extra details to the case: I went with the provider switch from KPN to Odido. On March 16th KPN terminated my contract, however at this point Odido router was not installed (only the ONT by the technician). After ODF technicians connected the fiber to my home at mid-February, I didnt hear anything from Odido about the next steps. So I installed my router myself only after KPN terminated my contract (disconnected me from the internet). Odido support suggested me to call the third-party tehnicians to check my router connection. But if Odido can restart the router remotely and can see all devices connected to it, I dont think that the router is connected incorrectly. As a next step, Odido has created a ticket for themselves to check something in their systems. Not sure if this helps, so looking for other ideas here.
Overstappen van KPN naar Odido
Ik zit al jaren bij KPN met het 1 Gbit abonnement voor 52,50 per maand (ik ben geen jaarlijkse overstapper) en mijn contract loopt 22 mei af bij KPN. Nu zie ik dat Odido ditzelfde abonnement aanbiedt voor 45 euro per maand (standaard al 7,50 per maand goedkoper) en ook nog eens de eerste 6 maanden voor 30 euro bij een 1 jarig contract. Dit scheelt dus (te) veel. Nu ben ik van plan over te gaan stappen naar Odido. Odido heeft eigen apparatuur in de wijkcentrale hangen (oud Reggefiber gebied) en daardoor zal ik gebruik gaan maken van het netwerk van Odido. Odido gebruikt alleen de vezel van KPN maar alle apparatuur zal van Odido zijn. Nu heb ik enkele vragen: Vraag 1: KPN geeft aan dat de kwaliteit minder is bij Odido. De latency zou ook hoger zijn bij Odido. Ik hecht hier niet zoveel waarde aan want het voelt echt een beetje als “wij van wc-eend adviseren...”. Hoe hebben andere overstappers in dezelfde situatie dit ervaren? Vraag 2: Op dit moment heb ik deze NT hangen. Ik begrijp dat deze zal worden vervangen voor een ONT van Odido. Nu heb ik deze beugel. Ik begreep dat de ONT van Odido daar niet op past. Ik heb de afdekkap (gelukkig) bewaard dus die heb ik nog. Maar hoe komt dit allemaal er ongeveer uit te zien? Het hangt bij mij zichtbaar in de woonkamer (dat moest destijds) en het oog wil ook wat, het moet er dus nog wel een beetje afgewerkt uitzien. Heeft iemand een foto van hoe het in deze situatie gaat worden? Vraag 3: Mag je de ONT ook zelf ophangen en installeren of moet dit verplicht via een Odido monteur? Vraag 4: Mijn abonnement loopt 22 mei af bij KPN. Wanneer moet/ kan ik de overstap aanvragen? Vraag 5: Zijn er verder nog dingen waar ik misschien niet aan denk maar wel rekening mee moet houden? Alvast bedankt voor de reacties!
1 Year later, still no fiber connection
Hired Odido to deliver fiber internet to the home I moved in December of 2023. I made a service subscription in that same month, after many visits from Odido subcontractors VolkerWessels Telecom and their subcontractors Noor infratechniek there is no connection. I tried to contact all of those parties, including odido multiple times and one just point to the other. Noor infratechniek, the subcontractor of VolkerWessels came here and digged the front-yard multiple times without being able to connect the house to the network on the street, that apparently it doesnt exist! They just keep sending people that do not even look into the case history and keep trying to do the same thing. To make matters worst, they putted in their system that the connection was done, creating even more troubles for me as a customer every time I need to call Odido and explain everything. I truly don’t know why Odido keeps this type of subcontractors that clearly do not do a good service given that doing some basic search I found many complaints about similar problems. Still, after many calls to Odido customer service the problem still not fixed and I don’t know if anything is happening in the background since I have not received any feedback on my complaints even when I was “promised” a call back within a week to at least keep me in the loop. Could someone from Odido with a little bit of proactiveness help with this issue? You’d be forever remembered as the best CS agent Odido has! :D

Laatst verdiende badges

• Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Bestelling en levering expert.
    soepkip67heeft de Bestelling en levering expert. badge verdiend
  • Jij hebt het beste met Odido voor!
    Sam van Odidoheeft de Jij hebt het beste met Odido voor! badge verdiend
  • Diensten en service expert
    Sam van Odidoheeft de Diensten en service expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen