Alles voor jou als nieuwe klant onder één dak. Van de aanvraag en de Overstapservice tot aan de installatie en de monteur!
Recent actief
De doos van T-Mobile begint ondertussen aardig te verkleuren, ik hoor dat andere mensen aangesloten worden, maar bij mij is dat schijnbaar nog steeds niet mogelijk.Vorig jaar speciaal voor thuis gebleven zodat de monteur aan de slag kon, maar toen geen afmelding of niks gehad. Diverse voorbereidingen gedaan om gelijk gebruik er van kunnen maken, maar die bekabeling ligt er al meer dan een jaar ongebruikt bij.Begin dit jaar weer een doosje binnen gehad met de opmerking dat ik aangesloten zal gaan worden, maar wacht nog steeds, als mijn onderburen niet mee willen werken, dan maar buitenom lijkt mij.Ik ga het nou maar eens hier proberen of ik een stap verder kom.
Hoi allemaal, Ik ben al meer dan 8 jaar klant bij Odido (voorheen T-Mobile Thuis) voor internet en tv. Ik ben over het algemeen tevreden, maar ik zit nu met iets wat me flink tegenvalt. Bij mij is onlangs glasvezel aangelegd door odf. Mooi moment dus om mijn abonnement te verlengen én over te stappen op sneller internet. Tot mijn verbazing kom ik erachter dat ik niet in aanmerking kom voor dezelfde aanbiedingen die nieuwe klanten krijgen. Nieuwe klanten krijgen forse kortingen en aantrekkelijke voorwaarden. Maar als trouwe klant krijg ik… niets extra’s. Integendeel zelfs, ik betaal meer voor dezelfde dienst. Dat voelt gewoon oneerlijk. Wat ik niet begrijp: het is toch veel goedkoper om een bestaande klant te behouden dan om een nieuwe klant binnen te halen? Waarom worden wij als bestaande klanten dan niet beloond voor onze loyaliteit? Ik wil graag verlengen, ik wil over op glasvezel, maar ik wil wel eerlijk behandeld worden. Is er iemand van Odido die mij hierin kan helpen? En hoe gaan
Hoi, begin januarie is bij door ODF de glasvezel naar binnengebracht en afgemonteerd.ODF geeft aan op de website "Gefeliciteerd! Je hebt al een glasvezelaansluiting. Wil je gebruik maken van supersnel internet? Kijk voor een aanbod op jouw adres.” Echter Odido geeft aan dat de Centrale nog moet worden aangesloten. Waarom duurt dit zo lang. Een kennis aan de andere zijde van het dorp heeft al wel signaal en Internet via dezelfde ODF/Odido.Inmiddels staat midden in de gemeente het grote Odido binnenkort ook bij u bord, er al ruim 2 jaar.
Installatie te laat, niet compleet, en werkt nog steeds niet naar behorenInstallatie te laat en niet compleet, en beroerde communicatie. Wat een vreselijke ervaring bij overstap van KPN naar Odido. Gedurende 7 dagen geen internet gehad (ondanks de belofte dat dit max. een dag zou zijn), en de Odido monteur beschikte niet over de juiste kennis - bevestigd door de KPN monteur een week later. Het was geen technisch issue, maar een omissie van kennis bij het omzetten van het signaal in de buurthub. Heb extra kosten moeten maken om mobiel internet (hotspot) te regelen, waardeloze voucher gekregen voor unlimited mobiel internet wat alleen werkt op een mobiel abonnement van Odido, kansloos als je een mobiel abonnement hebt van een andere provider.Qua klantenservice doen ze hun best, maar zijn met handen gebonden, werken langs elkaar heen. Elke keer moet je zelf actie ondernemen, zelf weer bellen, zelf weer een klacht via een formulier insturen. Het kost je als klant vreselijk veel tijd en fru
Vandaag monteur over de vloer gehad die het glasvezelkastje van KPN vervangen heeft door die van Odido. Ik kan dat prima zelf, maar vind een monteur fijn om dingen op te lossen als er onverhoopt geen verbinding is. Nu is het PON lampje groen wat kennelijk aangeeft dat de verbinding tussen mijn huis en de wijkcentrale goed is. De modem aangesloten echter blijft het internet lampje rood. Monteur is toen vertrokken met de mededeling dat hij hier niets in kan betekenen en dat Odido dit administratief in orde moet maken Gebeld met de klantenservice en een vriendelijke dame heeft uiteindelijk een ticket voor mij aangemaakt dat KPN toch naar de wijkcentrale gaat. Ik vraag mij af of dit de juiste route is, en dit niet een provisioning probleem is? Klopt het serienummer van mijn kastje nu bijvoorbeeld met wat er bij odido in de systemen staat? Dat is telefonisch niet gecontroleerd. Hoor het graag voordat ik een paar dagen zonder internet zit.
Door gemaakte fouten bij Odido ( zijn bekend) omdat mijn Thuiscontract niet werd verlengd maar afgezegd kreeg ik toch een nieuw installatiepakket thuis en moest het oude worden retour gezonden. Er is veel over en weer gebeld met als resultaat: alles in nu in orde en het installatiepakket konden we niet meer tegenhouden en is onderweg. Afspraak :weigeren aan de deur als het bezorgd zou worden door DHL. Dat heb ik gedaan. Pakket is retour DHL depot gegaan en na een week teruggezonden aan Odido. Ik heb gebeld naar de klantenservice hoe nu verder. Er stond inderdaad een aantekening dat DHL het ging terugsturen. DHL laat weten dat dat wel 10 dagen kan duren. Krijg ik nu bericht als het bij Odido retour is ontvangen? En kan ik nu geen boete of rekening krijgen voor dat installatiepakket wat ik dus niet in mijn bezit heb? Kunt u dit voor mij nazien en even uitleggen hoe nu de procedure is? Het heeft me al teveel energie en uren gekost om nu het volgende te krijgen. Want wel vervelend als ik
Hallo, het verwerken van de verhuizing gaat niet helemaal goed waardoor klantvoordeel niet werkt. Kan dit verholpen worden?
Hallo, het verwerken van de verhuizing gaat niet helemaal goed waardoor klantvoordeel niet werkt. Kan dit verholpen worden? Voor de goede orde, ik heb inmiddels al 3 weken tv en internet op mijn nieuwe adres.
Wie kan mij alsjeblieft verder helpen?Twee weken geleden ontving ik van ODIDO een installatiepakket voor glasvezel. Omdat het installeren niet meer was dan twee stekkers inpluggen en een kabeltje vastmaken, heb ik dit zelf gedaan — een monteur laten komen leek me zonde. Toch stond er voor 31-10 een monteur ingepland.De verbinding is inmiddels actief, maar ODIDO krijgt het niet voor elkaar om de aansluiting officieel op te leveren. De installatieafspraak voor vandaag is Dinsdag door ODIDO geannuleerd, maar gister ontving ik ineens een mail dat er vandaag tóch iemand langs zou komen. In mijn ODIDO-omgeving staat deze afspraak nog steeds, maar bij Guidion is er geen actieve afspraak meer te vinden.Dinsdag werd ik bovendien gebeld door een medewerker van ODIDO, die aangaf dat de oplevering (afronden bestelling stap 5/5) pas kan plaatsvinden zodra ik mijn oude DSL-modem heb teruggestuurd. Alleen… ik heb nooit een retourverzoek of QR-code per mail ontvangen.De medewerker gaf mij toen een adr
Ik probeer reeds 3 maanden om een (Zakelijke) Internetverbinding opgeleverd te krijgen. De monteur is in augustus langs geweest en er bleek een probleem te zitten in de wijkkast, het verbindingslampje bleef knipperen. Ik zou teruggebeld worden door VolkerWessels.Dit gebeurde natuurlijk niet, dus toen heb ik verspreid over de afgelopen maanden in totaal 7x gebeld met de klantenservice van Odido. Iedere keer wordt er beloofd dat ze terugbellen, dit is nooit gebeurd. Iedere keer wordt beloofd dat VolkerWessels/KPN mij per email zou benaderen, ook dat is niet gebeurd. Ondertussen word ik er wel een beetje simpel van, ik zit nu al een hele tijd op een in de haast aangeschafte klik&klaar, maar dit is zeker niet ideaal gegeven mijn stevige gebruik. Wat zou ik nog kunnen doen?
Beste mensen van Odido,Wij zijn van Ziggo overgestapt naar Odido en we hebben een glasvezelaansluiting van KPN. Nu zijn we gebeld door Open Dutch Fiber dat ze de glasvezelkabel naar binnen komen leggen, ik heb tegen de medewerkster gezegd dat we al een glasvezelaansluiting van KPN hebben en dat Odido daar ook gebruik van maakt. Nee hoor zei ze dat is niet zo je moet glasvezel hebben van Open Dutch Fiber, toch maar een afspraak gemaakt, dus Open Dutch Fiber gaat komen en dan ben ik benieuwd wat die gaan zeggen of doen. We kunnen met een abonnement van Odido toch gewoon gebruik maken van het KPN glasvezelnetwerk ?
Ik heb in 2023 het glasvezel internet pakket besteld, wat recent dan ook geleverd is. Nu heb ik dus een 1gbps verbinding voor €30- per maand voor 9 maanden wat ook toen der tijd afgesproken is, dus zover prima. Nu het probleem, er zit ruim 2 jaar tussen aanvraag en levering en mijn wensen zijn inmiddels anders. Graag zou ik een 2 gbps of hoger willen hebben, en dat kan ik ook regelen via de mijn Odido pagina, alleen niet voor de nu geldende actie tarieven maar tegen de volle prijs. Ik heb hier over gebeld met de helpdesk (sales) maar die gaven aan dat er niets geregeld kan worden.De enige optie die ze mij konden bieden was dat ik mijn abonnement zou opzeggen, drie maanden wachten (zonder internet) en dan opnieuw aanvragen voor het dan geldende (actie) tarief.Natuurlijk hebben ze gelijk met dat ze leveren wat er afgesproken is, maar ik wel verwacht dat er iets gedaan kon worden aangezien er ruim 2 jaar tussen de aanvraag en levering zit. Ter vergelijking, mijn buren die niets aangevraag
Beste Oodido, Vandaag kwamen er twee monteurs bij mij langs om internet te installeren, maar ik had geen afspraak ingepland.Ik heb al eerder contact gehad met andere medewerkers over het maken van een afspraak, dus ik begrijp niet waarom dit zonder overleg is gebeurd.Kunt u uitleggen hoe dit mogelijk is en wie dit heeft ingepland? Met vriendelijke groet,
Ik heb Odido glasvezel besteld. De aansluitpartner heeft mij geprobeerd te bellen. Maar dat gaat niet zo makkelijk: ik ben doof. Kan iemand mij helpen de afspraak aansluiting te plannen? Alvast bedankt! Groetjes Melanie
I ordered fiber broadband in 2023, and it hasn't been installed yet and hasn't been activated yet. I've now renewed my contract with Ziggo and would like to cancel this pre-order but the chatbot and app are making me go in circles.
Ola!Zelf zit ik er thuis aan te denken om over te stappen na jaren trouwe klant geweest te zijn bij KPN.Zit alleen met het volgende probleem, heb hier een Fritzbox 7590.De Fritzbox is aangesloten direct vanaf de glasvezel aansluiting in de WAN poort.Daarnaast heb ik een paar Fritz Repeaters in Mesh staan en dit werkt eigenlijk perfect. Als ik zou overstappen, is het dan voldoende om gewoon in de Fritzbox het profiel van Odido te selecteren en weer door te gaan of zou ik nog handelingen moet doen m.b.t. het glasveselpunt / Fritzbox. Alvast bedankt!
Hoe zeg ik mijn DSL-abonnement op? Ik heb onlangs een glasvezelabonnement afgesloten. Mijn glasvezelabonnement wordt niet weergegeven in my-odido.
Ik heb laatst een bestelling gedaan nieuw abonnement en iPhone 17 pro Max. Deze is niet meer nodig en zou deze graag willen annuleren. De iPhone zou ik ophalen in de Odido shop in Leeuwarden in 4 tot 6 weken
Hallo, wanneer ik mijn internetabonnement wil upgraden van 2 naar 8 GB, krijg ik de melding dat ik een nieuw modem nodig heb,Als ik wacht tot het installatiepakket van 8 GB arriveert, wordt mijn huidige abonnement dan opgeschort?
Momenteel heb ik een abonnement op een ‘nieuwe” glasvezelaansluiting.6 maart 2026 heb ik deze 12 maanden.Klopt het dat ik vanaf die datum naar een andere glasvezelaanbidder kan overstappen?
My previous provider was not cancelled and I requested the overstapping when I switched to Odido for Internet. When I called last week, I was informed that Odido would solve the problem with my old provider. Today I called again because I did not hear anything and I still got charged with the invoice and Odido said they cannot do anything. This is not oké. I cannot be the responsible to pay these invoices Odido should have cancelled when I did the new subscription. Is this the way Odido welcome new customers? I'm very dissapointed and waiting from a solution from Odido.
Ik heb een abonnement internet TV besteld. Dit wordt aangesloten door Guidion nu stelt Guidion de vraag - hoe wilt u de kabel weggewerkt hebben ik had tot nu toe draadloos internet -en dus geen kabel meer. hoe is dit met Odido geregeld ?ik heb glasvezel
Vandaag is mijn internet live gegaan. Maar ik heb nog geen installatie pakket ontvangen. Ik hoor graag zsm wat meer info hier over.En een tracking number graag. Dank u. MvgEdwin Degenhart
Kom van Solcon, daar een Fritzbox van ontvangen, daarvoor KPN en ook een Europees product van ontvangen. Waarom werkt Odido hier nog met Chinese troep merken. Dat is echt raar in de huidige wereld en bijzonder. Veel mensen willen dat niet en kopen bewust niet chinees.Ik zou graag een andere ontvanger krijgen van een Europees merk!
Ik heb mijn abonnement opgezegd, vanwege verhuizing.Ik heb dus een email met dhl code gekregen om mijn modem terug te sturen. In de mail staat om precies te zijn: Hieronder zie je welke apparatuur we graag terug willen: • Modem Om zeker te zijn: moet ik ook het zwarte glasvezelkastje terugsturen of kan ik dat laten zitten? Dit is dus het kastje waar de UTP kabel vanaf het modem in gaat.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.