Skip to main content
Beantwoord

Abonnement blijft in oplevering in mijn Odido - werkt allemaal wel

• July 27, 2025
  • 8 reacties
  • 143 Bekeken

pauloszz

18 juli 2025 is de monteur van Guidion langs geweest en die heeft alles voor thuis internet aangesloten. Ik kreeg ook netjes een bevestiging dat alles goed was en het internet werkt helemaal zoals het hoort.

Echter staat er nog steeds Abonnement in oplevering (op mijn Odido).

Nu vraag ik mij af wanneer dit goed in het systeem komt te staan
Ik vermoed dat er iets niet goed is gegaan in het systeem met het doorzetten nadat de monteur is geweest, ondanks dat alles werkt zoals het moet.

Het heeft verder geen effect op andere zaken, want alles doet het. Maar ik zou toch willen dat het goed staat in mijn account.

En aangezien hier meerdere topics zag waarbij het via die weg door Odido goed gezet wordt, maak ik m’n eigen maar aan.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@pauloszz, terechte vraag! Ik zie inderdaad dat je abonnement administratief niet doorloopt. Dat is onze fout! Ik heb onze backoffice meteen gevraagd dit op te lossen, je zal later vandaag de juiste informatie in Mijn Odido zien staan! 😁

8 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Hi ​@pauloszz, terechte vraag! Ik zie inderdaad dat je abonnement administratief niet doorloopt. Dat is onze fout! Ik heb onze backoffice meteen gevraagd dit op te lossen, je zal later vandaag de juiste informatie in Mijn Odido zien staan! 😁

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

.

• heeft eerste post geplaatst
  • August 27, 2025

Beste Chayenne, ik heb precies het zelfde probleem. 18 augustus alles picobello aangesloten en alles werkt maar abonnement blijft in oplevering staan. Hierdoor kan ik geen programma's opnemen. En dat is wel de bedoeling. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • August 28, 2025

Hi ​@RinkeltjeJ, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je jouw favoriete programma's kunt opnemen. Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik je abonnement erbij kunnen pakken. Ik zie inderdaad dat hij niet lekker doorloopt, daarom heb ik hem handmatig op “gereed” gezet. Nu kun je weer aanpassingen verrichten op je abonnement. Laat je mij weten of dit gelukt is? Alvast bedankt!

• November 22, 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem bij mijn net gestarte glasvezel abonnement, ik kan hierdoor de snelheid bijvoorbeeld niet wijzigen. 

klantnummer: 5150729272

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • November 24, 2025

Hey ​@Janinesp, welkom op onze community en bij Odido!

Ik help je hier graag verder mee, om dit te kunnen onderzoeken heb ik nog wat gegevens van je nodig. Kan je alleen nog je geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN toevoegen in je profiel? Als je mij dan hier een seintje geeft dan zorg ik dat ik het voor je ga oplossen! 

• November 24, 2025

Gedaan! Alvast bedankt ! 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • November 25, 2025

Hey ​@Janinesp, bedankt voor het aanvullen van je profiel. Ik ben meteen gaan kijken en zie dat de Mediabox in het systeem vastliep, ik heb je abonnement nu handmatig op gereed gemeld. Alles moet nu goed staan!