Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Goedendag,Ik heb een mijn odido account waar ik inlog met mijn e-mail adres. Hierin is mijn mobiele abonnement gekoppeld en zichtbaar.Ik probeer nu mijn internet glasvezel abonnement te koppelen maar dit lukt niet. Ook niet na overleg met de klantenservice.Wellicht kan iemand via de moderators mij helpen.Alvast mijn dank
Het lukt mij niet om mijn Odido thuis abonnement aan mijn mobiele abonnement te koppelen. Er komt een foutmelding naar boven. Een en ander is ontstaan door het overgaan van T-mobile naar Odido. Bij het verlengen van mijn abonnement is voor mijn mobiel abonnement mijn mailadres al gewijzigd naar mijn gmail. Het Internet abbo staat waarschijnlijk nog op een hotmail account. Graag heb ik beide abonnementen onder 1 account.
Goedenavond,ik kan mijn abonnement niet koppelen aan mij Odido app hij geeft aan (foutmelding abonnement staat al op een ander account geregistreerd) hoe kan dit opgelost worden? Groet Casper
ik probeer mijn abonnement te verlengen met een telefoon maar hij geeft steeds aan kan mijn gevend niet ophalen probeer het later nog eens
ik kan niet inloggen mijn Odido. Het nummer waarvan ik sms-berichten kan ontvangen, is uitgeschakeld. Ik wil sms-berichten ontvangen op mijn andere nummer. Hoe los ik dit op?
Goedemorgen,Ik heb sinds een week of 3 klik en klaar. Ik heb ook een Ben telefoonabonnement. Ik zou daarmee 5 euro combinatiekorting krijgen op het maandbedrag van klik en klaar. Bij het aanmelden heb ik dit gekoppeld, Dit lijkt echter niet gekoppeld te zijn. Op de factuur moest ik 25 euro betalen ipv 20 euro. Als ik het via Mijn Odido probeer te koppelen krijg ik meldingen als 'Er gaat iets mis. Probeer het later nog eens'. Kunnen jullie mij verder helpen om dit aan elkaar te koppelen, zodat ik 5 euro korting krijg?
Hi, ben zelf contractant en toch kan ik mijn Videoland niet koppelen. Met hbo Max is dit wel gelukt wie kan mij helpen?
Goeiemiddag, Heb zins oktober een nieuwe telefoon van odido alleen kan ik mijn abbonement niet bekijken via de App & Browser. Heb al een keer gebeld en het gemeld maar het is nooit verandert of opgelost, zodra ik overzicht wil krijg ik (Er is een fout opgetreden) en als ik mijn abbonement wil toevoegen (Dit staat al op een account) maar zal niet weten welke, graag hoor ik of er een oplossing is. Groetjes Niels
Hoi,ik heb vandaag mijn SIMkaart opgehaald voor een tablet, en probeer deze te koppelen in “Mijn Odido”.In de app op de telefoon krijg ik zelfs de melding dat er een abonnement “klaar staat om te koppelen”. Als ik echter probeer te koppelen, zowel op de telefoon als op de website, krijg ik een foutmelding.Kunt u dit aub oplossen? alvast hartelijk dank
Mijn abbonement word momenteel van mijn vriend’s rekening afgeschreven. Ik wil dit veranderen naar onze gezamelijke rekening.Zou iemand van Odido dit voor mij kunnen regelen?Mijn Odido staat het namelijk niet toe en zegt dat de rekening niet op mijn naam staat. Dit staat hij overigens wel, hij staat op naam van ons beiden.
Hello, I changed from prepaid to a monthly plan, got another SIM card and now when I want to add the subscription to my oddido account it doesnt let me, it has been many weeks now since I did the contract with Odido but nothing. here is what I see in my phone when logging in and trying to see my data..
Ik kan helaas mijn abonnement niet koppelen. Geeft de foutmelding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Zie afbeelding.
Ik ben overgestapt van Odido Business naar particulier. Vandaag nieuwe simkaart, maar hetzelfde nummer, geactiveerd. Wanneer ik in de app inlog, staat er geen abonnement. Wanneer ik op de site inlog (particulier) krijg ik wel te zien dat ik een tegoed van 20GB heb. Dit komt overeen met m'n nieuwe abonnement (oude was 9GB). Er staat in beeld dat ik klantvoordeel kan aanvragen, en dat klopt, want we hebben 3 abonnementen op 1 adres. Als ik op voorwaarden accepteren klik staat er:Probleem bij het wijzigen van gegevensHet opgegeven nummer is niet bekend op je adres. Als ik op adres wijzigen klik, staat er:Deze pagina zit op slot Wat moet ik doen om:1. M'n abonnement in de app te krijgen 2. M'n klantvoordeel aan te vragen? Alvast bedankt!
Ik kan niets wijzigen in mijn odido. De verificatiecode word naar het Tmobile emailadres gestuurd wat niet meer bestaat.
Ik kan sinds kort verlengen, maar ik wil graag inzien wat mijn mogelijkheden zijn. Hiervoor wil ik mijn abbonement koppelen om facturen etc. In te zien maar dat lukt niet..Ik krijg de volgende melding te zien;Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.
Als ik wil inloggen op mijn Odido dan kom ik bij het inlogscherm waar een verkeerd tel.nummer staat waar dan de code heen gestuurd gaat worden.Maar omdat ik dit nummer dus niet heb, want bel met ander nr, krijg ik geen code binnen en kan dus niet inloggen op mijn Odido.Kunnen jullie dit nummer wissen en vervangen door het nummer dat wel bij mijn abonnement hoort en waarmee ik bel?Hoe kan ik de gegevens doorgeven zodat jullie dit kunnen aanpassen?
Hi, I recently changed my phone provider to Odido using my old phone number. It looks like the process for changing the phone number went well but when I tried to check the new subscription I have with odido, it keeps saying subscriptions not found.
Een week geleden heb ik gebeld omdat de klantvoordeel koppeling van mijn BenNL abonnement met Odido niet werkt;Het klantvoordeel van €5 in Odido is handmatig aangezet, maar de extra 5Gb in BenNL is er niet.Ticket # 76 07 6338 is aangemaakt en ik zou met 3 dagen antwoord krijgen, is er al voortgang?
Ik heb een achterstand en dus ook BKR, omdat ik sinds oktober mijn smartwatch abonnement niet kan terugvinden in mijn Odido. Nu heb ik inmiddels de achterstand betaald, maar ik wil ook graag het resterende Toestelkrediet afbetalen. (Loopt tot mei 2025). Niemand kan mijn smartwatch koppelen aan mijn abonnement en het 097-nummer is ook onbekend. Hoe kan ik dit oplossen????
Hi, I recently got a new phone number postpaid one.But I had a very old account in t-mobile with my old phone no. and same email id.Now I am not able to login to my odido account using same email id as it sends sms to my old phone number and not new number. I don’t have access to my old phone number.
Als ik inlog bij mijn odido en vervolgens mijn gsm nummer aanklik krijg ik te zien dat ik kan verlengen. Als ik dan vervolgens op " bekijk het aanbod " klik krijg ik te zien dat ik niet kan verlengen.Hoe zit dat ?
Graag koppel ik ons internet en tv abonnement aan mijn Odido omgeving, zodat wij via Odido films kunnen huren, maar de code om te koppelen wordt gestuurd naar het oude tele2 E-mail adres wat niet meer bereikt kan worden.Hoe pas ik dit E-mail adres aan?
Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account?ik kan niet inloggen
Het inloggen met de microsoftAuthenticator app werkt niet. Ik blijf de melding 'De code klopt niet. Probeer je het nog een keer.
Na het switchen van telefoon staat Odido niet meer in mijn authenticatie app.Er is ook geen backup meer.Hoe kan ik weer inloggen zonder daarvoor naar een winkel te moeten?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.