Goedemorgen brug, tof dat je zowel een mobiel abonnement als Glasvezel bij ons hebt! Goed dat je je profiel volledig hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid over de situatie. De naam komt niet exact overeen tussen beide abonnementen. Om beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account te koppelen, moet dit wel het geval zijn. Je mobiele abonnement staat bijvoorbeeld voorletter C.H., terwijl Internet + TV op K. staat. Ook missen er bij het Internet + TV abonnement de tussenvoegsels. Daarnaast hebben beide abonnementen ook een apart Mijn Odido-account met verschillende e-mailadressen. Een hiervan zal ik dan ook moeten verwijderen. Welk account mag er verwijderd worden? Het account waar je mobiele abonnement al aan gekoppeld staat of het account waar Internet + TV al aan gekoppeld staat?
Ik heb je zojuist ook een mail gestuurd waarop je kan reageren met een kopie van je ID. Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? Dan kan ik bij het Internet + TV abonnement je voorletters en tussenvoegsels aanpassen, zodat ze overeenkomen met die van je mobiele abonnement. Dan heb je binnen no time beide abonnementen in 1 Mijn Odido-account gekoppeld. Ik hoor het graag van je! 
ID verstuurt per mail
Alvast bedankt
Goedemorgen Brug, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het opsturen van de kopie. Wat apart, ik kan mijn case helemaal niet meer terugvinden en de mail met de kopie ook niet. Ik weet niet wat hier mis is gegaan, maar ik heb je meteen een nieuwe mail gestuurd. Ik wil je vragen nog een keer de kopie te sturen. Excuses voor dit ongemak. Laat je het me weten als je 'm hebt gestuurd? Dan ga ik direct voor je aan de slag!
Nogmaals verstuurd per mail op 3 februari.
wat is de status richting een oplossing nu?
Goedemorgen Brug, ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad! Bedankt voor het sturen van de kopie. Ik zie dat de mail dit keer wel goed is binnengekomen en dat mijn collega je initialen heeft gewijzigd. Ik heb het bestaande Mijn Odido-account van je mobiele abonnement verwijerd. Geef het systeem 15 minuten de tijd om dit te verwerken en dan moet het lukken om in te loggen met e-mailadres c***n@gmail.com in te loggen en via deze pagina in Mijn Odido je mobiele abonnement te koppelen. Laat je het me weten of het is gelukt?
Hoi
Ook ik kan mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn glasvezel abonnement. Kunne jullie hier eens naar kijken?
Grt
Tonny Nijholt
Hi @awjnijholt, ik begrijp heel goed dat je beide abonnementen in 1 account wilt koppelen, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat bij je mobiele abonnement de initialen A.W.J. vermeld staan en bij je Internet + TV abonnement alleen de T. De achternaam en overige gegevens komen wel overeen met elkaar. Omdat de naam niet overeenkomt, kun je het niet koppelen. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarkop je kunt reageren met een kopie van ID.
Kun je laten weten als je de kopie hebt verstuurd? Zodra ik 'm van je heb ontvangen, kan ik de naam voor je aanpassen, zodat alles overeenkomt en je beide abonnementen kunt koppelen in 1 account! 
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem met het koppelen van mijn internetabonnement aan mijn mobiele abonnement. Zou je hier mee kunnen helpen?
Ik heb de kopie id verstuurd.
grt
Tonny
Hi @awjnijholt dank voor het sturen van de kopie, deze heb ik inderdaad voorbij zien komen! Ik heb zojuist de intialen bij je Internet + TV abonnement aangepast. Alle gegevens komen nu overeen bij beide abonnementen. Kun je nu je mobiele abonnement koppelen in je account? Het zou nu moeten lukken!
Ik hoor graag van je of het is gelukt!
Hey @HHNienke, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen, laten we samen naar een oplossing kijken. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat bij je mobiele abonnement de initialen H.H. vermeld staan en bij je Internet + TV abonnement alleen de N. Omdat de naam niet overeenkomt, kun je de abonnementen ook niet koppelen in 1 acocunt. Geen zorgen, dit kan ik voor je aanpassen! Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarkop je kunt reageren met een kopie van ID.
Kun je laten weten als je de kopie hebt verstuurd? Zodra ik 'm van je heb ontvangen, kan ik de naam voor je aanpassen, zodat alles overeenkomt en je beide abonnementen in 1 account kunt koppelen!
Hoi @Pharwin van Odido, kopie van ID is verstuurd!
Alvast bedankt!
Het koppelen van de abonnementen is gelukt.
bedankt
Tonny
Hi @HHNienke dank voor het sturen van de kopie! Ik heb zojuist de naam van je Internetabonnement aangepast naar dezelfde naam als bij je mobiele abonnement. Je kunt vanaf nu je internetabonnement koppelen aan je bestaande account, waar ook je mobiele abonnement gekoppeld staat.
Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!
Hi @awjnijholt fijn dat het koppelen is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele mooie dag gewenst! 
@Pharwin van Odido Het is gelukt, bedankt!
Hi @HHNienke wat fijn! Uiteraard geen dank en graag gedaan - ik help je graag! Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je voor nu ook nog een hele fijne dag toe! 
Abonnement koppelen lukt niet
Goedemiddag @Natas1985 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat bij je mobiele abonnement de initialen N.C.C. vermeld staan en bij je Internet + TV abonnement alleen de N. De achternaam en overige gegevens komen wel overeen met elkaar. Omdat de naam niet overeenkomt, kun je het niet koppelen. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt.
Geen zorgen, omdat het maar om 2 letters gaat, heb ik het direct voor je aangepast. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Kun je nu proberen om je Internet + TV abonnement te koppelen? Het zou nu moeten lukken!
Ik hoor graag van je of het is gelukt! Zo niet, dan verneem ik graag welke (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (via de app/browser of via een latop).
Ook bij mij lukt het koppelen helaas niet.. hij geeft aan een verkeerd adres terwijl er vandaag nog iemand naar heeft gekeken..
Goedemiddag @Natas1985 van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing. Om beide abonnementen in 1 account te kunnen koppelen, dient de naam, adresgegevens en geboortedatum overeen te komen. Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en ik zie dat bij je mobiele abonnement de initialen N.C.C. vermeld staan en bij je Internet + TV abonnement alleen de N. De achternaam en overige gegevens komen wel overeen met elkaar. Omdat de naam niet overeenkomt, kun je het niet koppelen. Vandaar dat je ook deze melding te zien krijgt.
Geen zorgen, omdat het maar om 2 letters gaat, heb ik het direct voor je aangepast. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Kun je nu proberen om je Internet + TV abonnement te koppelen? Het zou nu moeten lukken!
Ik hoor graag van je of het is gelukt! Zo niet, dan verneem ik graag welke (fout)melding je precies te zien krijgt en op welke manier je dit probeert (via de app/browser of via een latop).
Nee ik zie het abonnement er nog steeds niet tussen internet + tv
Hi @Pharwin van Odido
Bij mij lukt het koppelen ook niet. Ik vermoed dat het ligt aan de voorletters van de naam.
Groet,
Martijn
Hi @Lisavanderkaan welkom op onze Community, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Hey @Natas1985 ik heb gelijk gekeken en ik zie al wat de oorzaak is. De geboortedatum bij beide abnonnementen komen niet overeen met elkaar. Bij je mobiele abonnement staat de geboortedatum 1-2-1982 vermeld en bij je Internet + TV abonnement 1-2-1985. Dit kan ik voor je aanpassen. Echter, heb ik wel hiervoor een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Kun je laten weten wanneer je 'm hebt verstuurd? Zodra ik 'm van je heb ontvangen, kan ik de geboortedatum voor je aanpassen. Daarna komen alle gegevens overeen en kun je binnen no-time beide abonnementen in 1 account koppelen.
Ik zie je reactie graag tegemoet!
Hoi @MartijnHofwegen van harte welkom! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen in 1 account, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en ik zie inderdaad dat de initialen niet overeenkomen. Bij je mobiele abonnement staan de intialen H.M. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de M. Omdat het om 1 letter gaat, heb ik direct de aanpassing voor je gemaakt. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement koppelen aan je bestaande account voor mobiel.
Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt!