Skip to main content
Beantwoord

email klopt niet

• 20 februari 2025
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

Ik kan niets wijzigen in mijn odido. De verificatiecode word naar het Tmobile emailadres gestuurd wat niet meer bestaat.

Beste antwoord door KikiV

Pharwin van Odido schreef:

Goedemorgen ​@KikiV, hopelijk heb je een fijn weekend gehad! Ik heb zojuist via een omweg het e-mailadres voor je aangepast. Kun je het nu proberen opnieuw toe te voegen? Het oude e-mailadres is niet meer gekoppeld aan je abonnement. Deze heb ik zojuist aangepast naar het e-mailadres uit je profiel. Het zou nu moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je!

Goedenmorgen,

Hartelijk bedankt. Het is me nu gelukt om het abonnement te koppelen :)

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 20 februari 2025

Hallo ​@KikiV  Wat lastig, vul al je gegevens goed en volledig in (zie mijn onderschrift. De moderators kunnen je dan verder helpen als je aan de beurt bent! 
Groetjes.

• is een Top Poster
  • 20 februari 2025

Ik dacht dat ik alles ingevuld had. Bleek inderdaad niet zo. Alles is nu ingevuld als het goed is.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@KikiV, van harte welkom op onze Commnity! Wel zo fijn als het juiste e-mailadres gekoppeld staat, zodat je alles van je abonnement kunt inzien en wijzigen, laten we samen naar een oplossing kijken! Dank voor het invullen van je profielgegevens, ik zie dat alles overeenkomt. Kun je het juiste/nieuwe e-mailadres vermelden in je profiel? Dan kan bij het veld '’info voor moderator'’. Zodra je dat hebt gedaan, kun je dan een reactie geven in dit topic? Dan ga ik direct aan de slag om het e-mailadres te wijzigen bij je Internet + TV abonnement en kan ik ook je huidige account gelijk verwijderen. Dan kun je daarna een nieuw account aanmaken en je abonnement opnieuw toevoegen, zodat je binnen no time alles weer kunt wijzigen van je abonnement! 

Ik hoor graag van je! 😄

• is een Top Poster
  • 21 februari 2025

Goedenmiddag,

Ik heb het net aangepast. Dit emailadres gebruik ik ook om in te loggen. Alleen voor verificatie gaat het naar het oude tmobile adres.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@KikiV Ik zie inderdaad dat nog het oude T-Mobile e-mailadres bij je abonnement vermeld staat. Deze kon ik niet voor je wijzigen, omdat je nieuwe e-mailadres al bestaat. Wel heb ik het oude acount voor je verwijderd. Kun je nu met het nieuwe e-mailadres een account aanmaken via onze website? Mocht je de melding krijgen dat er al een account bestaat met het e-mailadres, kun je het beste de inloggegevens opvragen via onze website: https://www.odido.nl/my/inloggegevens-opvragen

Zodra je een nieuw wachtwoord hebt ingesteld, zou het moeten lukken om je Internet + TV abonnement te koppelen. Mocht het niet lukken via de app, probeer het dan via een browser/laptop om te kijken of het lukt. Zo niet, dan ontvang ik graag een screenshot met wat voor melding je precies te zien krijgt. 

Ik zie je reactie graag tegemoet!

• is een Top Poster
  • 21 februari 2025

Hij blijft zeggen dat het naar het tmobile adres gestuurd word. Ondanks dat ik een nieuw email adres heb aangemaakt en hier een account mee heb gemaakt. Ik kan dus het abonnement wat ik wil heb niet koppelen aan het account.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@KikiV, hopelijk heb je een fijn weekend gehad! Ik heb zojuist via een omweg het e-mailadres voor je aangepast. Kun je het nu proberen opnieuw toe te voegen? Het oude e-mailadres is niet meer gekoppeld aan je abonnement. Deze heb ik zojuist aangepast naar het e-mailadres uit je profiel. Het zou nu moeten lukken! 

• is een Top Poster
  • 25 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Goedenmorgen,

Hartelijk bedankt. Het is me nu gelukt om het abonnement te koppelen :)

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@KikiV fijn dat het koppelen is gelukt, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😊

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen