Ik krijg mijn mobiele abonnement niet gekoppeld in mijn Odido Account. Ben net nieuwe klant, 5 dagen.
We hebben al een lange tijd Odido thuis, en dat werkt prima. Ook een account hiervoor dat prima werkte.
Maar mobiel erbij toevoegen lukt niet. Ik kan dus niets inzien..
Ik heb al 10x gebeld met jullie klantenservice. Het bleek dan mijn voorletters niet klopten. Dit is nu al 3x aangepast, maar het werkt niet.
Ik krijg de melding’: er gaat iets mis.
Kom zo echt niet verder; kan het nu eindelijk eens gekoppeld worden? Wordt er een beetje gek van, dat ik elke keer moet bellen. Vandaar dat ik het hier maar probeer..
Als het iets is met de voorletters, graag aanpassen. Postcode en tel. nr kunnen jullie als het goed is zien, heb ik ingevuld bij het aanmelden.
Bedankt!
Beste antwoord door nleb
Marciano van Odido schreef:
Hoi nleb, van harte welkom op de Community en tof dat je nu ook met je mobiele abonnement voor ons hebt gekozen! Vul je alleen nog je volledige naam in in je profiel? Dan hebben we de volledige verificatie rond en mag ik waar nodig aanpassingen doen. Ik heb wel al meteen meegekeken en je voorletters en alle andere gegevens kloppen inmiddels wel en komen exact overeen met je gegevens van Internet + TV, dus dat is mooi. Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan met het stukje automatisch toevoegen, ook omdat er 2 abonnementen wordt aangegeven in plaats van 1. Wil je het volgende voor me proberen:
Log in op Mijn Odido (via de website, niet via de app) en klik via het overzicht op 'Beheer’ en 'Abonnement koppelen’. Of klik simpel op deze link en volg hier de stappen.
Ik hoor graag van je of het via deze weg wel lukt. Mocht je een foutmelding krijgen, wil je hier dan een screenshot van maken en in dit topic meesturen? Dan kijk ik graag verder met je mee of zet waar nodig een case door naar mijn technische collega's! 😊
Het is gelukt!! kreeg een bericht van de technische dienst. En daarna lukte het koppelen wel :-)
Oh en als ik mijn sim only abonnement probeer te koppelen aan een ander e-mail adres, werkt dat ook niet. Dus bij een nieuw account kan ik ook mijn sim only niet koppelen.
er lijkt dus wat meer fout te gaan..
en er staat dat er 2 abonnementen klaar staan. Maar ik heb maar 1 mobiel abonnement:
Hoi nleb, van harte welkom op de Community en tof dat je nu ook met je mobiele abonnement voor ons hebt gekozen! Vul je alleen nog je volledige naam in in je profiel? Dan hebben we de volledige verificatie rond en mag ik waar nodig aanpassingen doen. Ik heb wel al meteen meegekeken en je voorletters en alle andere gegevens kloppen inmiddels wel en komen exact overeen met je gegevens van Internet + TV, dus dat is mooi. Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan met het stukje automatisch toevoegen, ook omdat er 2 abonnementen wordt aangegeven in plaats van 1. Wil je het volgende voor me proberen:
Log in op Mijn Odido (via de website, niet via de app) en klik via het overzicht op 'Beheer’ en 'Abonnement koppelen’. Of klik simpel op deze link en volg hier de stappen.
Ik hoor graag van je of het via deze weg wel lukt. Mocht je een foutmelding krijgen, wil je hier dan een screenshot van maken en in dit topic meesturen? Dan kijk ik graag verder met je mee of zet waar nodig een case door naar mijn technische collega's! 😊
Het is gelukt!! kreeg een bericht van de technische dienst. En daarna lukte het koppelen wel :-)
Hey @nleb wat fijn dat het koppelen is gelukt, daar zijn we erg blij mee! Als we vanuit deze kant nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten - we zitten voor je klaar! Voor nu wens ik je alvast een heel fijn weekend toe! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.