Abbo verlengd en via een brief een eSim QR code gekregen voor zelfde nummer.
eSIM gedownload op telefoon, maar volgens de brief en online instructies moet ik de eSIM nog activeren op Mijn Odido onder Sims- en toestelpagina.
App gedownload, genavigeerd naar 'sims, toestel en smartwatch', maar vervolgens nergens de optie om te activeren. Zie alleen info over mn huidige plastic sim en mogelijkheid om nieuwe sims aan te vragen.
Hi â@Wena070, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe eSIM kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je het proberen via een browser/laptop om te kijken of je het dan wel te zien krijgt? Graag wil ik met je meekijken in je account. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken!
Hi â@Wena070, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je nieuwe eSIM kunt activeren, laten we samen naar een oplossing kijken! Kun je het proberen via een browser/laptop om te kijken of je het dan wel te zien krijgt? Graag wil ik met je meekijken in je account. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum niet overeenkomt met wat er onder het nummer in ons systeem vermeld staat. Kun je de juiste geboortedatum vermelden in je profiel? Dan kan ik met je meekijken!
Hoi Pharwin,
Ik heb mân geboortedatum aangepast in mijn pf. Op laptop en op mobiel (app & browser) zie ik nergens de optie om de sim te activeren. Dankjewel alvast voor het meekijken
Hey â@Quibus69 wat heb je precies verkeerd geplaatst? Mocht je vragen hebben, plaats dan gerust een reactie in een relevante topic of maak een nieuw topic aan, dan kan een collega of SuperUser erop reageren. We helpen je graag! đ
â@Quibus69 Ah, top! Fijn dat het in de winkel is opgelost, dit is vaak de snelste manier om een nieuwe simkaart geactiveerd te krijgen. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.