Skip to main content
Beantwoord

kan mijn gegevens niet ophalen

• 18 februari 2025
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

ik probeer mijn abonnement te verlengen met een telefoon maar hij geeft steeds aan kan 

mijn gevend niet ophalen probeer het later nog eens 

Beste antwoord door igoor107

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@igoor107, wat fijn dat je bij ons wilt verlengen, daar zijn we erg blij mee! Nu moet dat natuurlijk ook wel lukken. Krijg je deze melding via de app in je account te zien? Kun je proberen in te loggen via een browser/laptop om te kijken of je dan dezelfde melding te zien krijgt? Je kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij doen je met alle liefde een heel mooi aanbod!

Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld voor je account. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel?  Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!

het is opgelost 

via de telefoon 

ik kan verlengen met telefoon 

en dat hebben ze gelijk gedaan voor mij 

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@igoor107, wat fijn dat je bij ons wilt verlengen, daar zijn we erg blij mee! Nu moet dat natuurlijk ook wel lukken. Krijg je deze melding via de app in je account te zien? Kun je proberen in te loggen via een browser/laptop om te kijken of je dan dezelfde melding te zien krijgt? Je kunt eventueel ook telefonisch contact opnemen met één van onze verkoopadviseurs door te bellen naar 0800-0092. Dit kan van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00u en op zaterdag van 09:00 tot 17:30u. Zij doen je met alle liefde een heel mooi aanbod!

Graag wil ik met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld voor je account. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel?  Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 6 maart 2025

goedemorgen 

het is opgelost via de telefoon 

ik heb verengt met telefoon 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

het is opgelost 

via de telefoon 

ik kan verlengen met telefoon 

en dat hebben ze gelijk gedaan voor mij 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@igoor107 wat fijn dat het telefonisch is gelukt en dat je hebt verlengd met een nieuwe telefoon, dank voor het doorgeven! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Voor nu wens ik je nog een hele fijne dag toe en heel veel plezier met je nieuwe telefoon! 😄

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen