Ik kan helaas mijn abonnement niet koppelen. Geeft de foutmelding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Zie afbeelding.

Ik kan helaas mijn abonnement niet koppelen. Geeft de foutmelding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Zie afbeelding.
Beste antwoord door kellyvanmierlo
Hi
Probeer je het Internet + TV abonnement te koppelen? Dat kan alleen samengevoegd worden in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen bij beide abonnementen. Nu zie ik dat dat niet het geval is. Kan het kloppen dat het Internet + TV abonnement op naam van je partner staat? Dan is het niet mogelijk om ze samen te voegen in 1 account. Je kunt dan alleen een apart account aanmaken en daar het abonnement toevoegen.
Als je het echt in 1 account wilt hebben, kun je eventueel een contractovername aanvragen via onze website. Zodra het abonnement op dezelfde naam en geboortedatum staat, kan het worden toegevoegd aan het account van je mobiele abonnement.
Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je!
Ik probeerde het bericht te verwijderen want heb al contact gehad via de telefoon! Toch bedankt voor de moeite!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.