Skip to main content
Beantwoord

kan abonnement niet koppelen

  • 24 februari 2025
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Ik kan helaas mijn abonnement niet koppelen. Geeft de foutmelding dat mijn gegevens niet bekend zijn. Zie afbeelding.

 

 

Beste antwoord door kellyvanmierlo

Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@kellyvanmierlo, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Gaat het om het koppelen van je mobiele abonnement of het Internet + TV abonnement op je adres? Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je mobiele abonnement al gekoppeld is. Die is gekoppeld aan het e-mailadres uit je profiel. 

Probeer je het Internet + TV abonnement te koppelen? Dat kan alleen samengevoegd worden in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen bij beide abonnementen. Nu zie ik dat dat niet het geval is. Kan het kloppen dat het Internet + TV abonnement op naam van je partner staat? Dan is het niet mogelijk om ze samen te voegen in 1 account. Je kunt dan alleen een apart account aanmaken en daar het abonnement toevoegen. 

Als je het echt in 1 account wilt hebben, kun je eventueel een contractovername aanvragen via onze website. Zodra het abonnement op dezelfde naam en geboortedatum staat, kan het worden toegevoegd aan het account van je mobiele abonnement. 

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Ik probeerde het bericht te verwijderen want heb al contact gehad via de telefoon! Toch bedankt voor de moeite! 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@kellyvanmierlo, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Gaat het om het koppelen van je mobiele abonnement of het Internet + TV abonnement op je adres? Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je mobiele abonnement al gekoppeld is. Die is gekoppeld aan het e-mailadres uit je profiel. 

Probeer je het Internet + TV abonnement te koppelen? Dat kan alleen samengevoegd worden in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen bij beide abonnementen. Nu zie ik dat dat niet het geval is. Kan het kloppen dat het Internet + TV abonnement op naam van je partner staat? Dan is het niet mogelijk om ze samen te voegen in 1 account. Je kunt dan alleen een apart account aanmaken en daar het abonnement toevoegen. 

Als je het echt in 1 account wilt hebben, kun je eventueel een contractovername aanvragen via onze website. Zodra het abonnement op dezelfde naam en geboortedatum staat, kan het worden toegevoegd aan het account van je mobiele abonnement. 

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 26 februari 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hi ​@kellyvanmierlo, van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je je abonnement kunt koppelen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Gaat het om het koppelen van je mobiele abonnement of het Internet + TV abonnement op je adres? Ik heb gelijk gekeken en ik zie dat je mobiele abonnement al gekoppeld is. Die is gekoppeld aan het e-mailadres uit je profiel. 

Probeer je het Internet + TV abonnement te koppelen? Dat kan alleen samengevoegd worden in 1 account als de naam, adresgegevens en geboortedatum overeenkomen bij beide abonnementen. Nu zie ik dat dat niet het geval is. Kan het kloppen dat het Internet + TV abonnement op naam van je partner staat? Dan is het niet mogelijk om ze samen te voegen in 1 account. Je kunt dan alleen een apart account aanmaken en daar het abonnement toevoegen. 

Als je het echt in 1 account wilt hebben, kun je eventueel een contractovername aanvragen via onze website. Zodra het abonnement op dezelfde naam en geboortedatum staat, kan het worden toegevoegd aan het account van je mobiele abonnement. 

Heb je zo voldoende duidelijkheid? Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! 

Ik probeerde het bericht te verwijderen want heb al contact gehad via de telefoon! Toch bedankt voor de moeite! 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@kellyvanmierlo Ah, top! Geen dank en graag gedaan. Als je nog andere vragen hebt, dan kun je altijd ook op onze Community terecht. Voor nu nog een hele fijne avond gewenst! 😊


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen