Skip to main content

Kan geen abbonement toevoegen aan app

[Screenshot verwijderd door moderator. 06-nummer was zichtbaar]

Ik krijg deze fout melding al  een tijdje, ik heb gebeld en zelfs nadat het opgelost zou moeten zijn kan ik het nogsteeds niet toevoegen. Heeft iemand een idee hoe dit gefixed kan  worden?

Uitgelichte reactie

11 maart 2025

Hoi, bedankt voor je screenshots! Ik heb er 1 verwijderd, omdat je 06-nummer zichtbaar was. Ik ben op dit moment voorbeelden aan het verzamelen en ik heb ze doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling die dit onderzoeken (76651293). Op dit moment staat de verwerkingstijd op 14 kalenderdagen, dus ze hebben wel wat tijd nodig. Ik verwacht dat ze de oorzaak en oplossing snel vinden. Zodra ik meer weet, laat ik het je uiteraard meteen weten. Ik zal dit dan ook voor je in de gaten blijven houden!

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Matz, van harte welkom op de Community en goed om te zien dat je Mijn Odido wil gebruiken! Ik heb je screenshot uit je topic verwijderd, omdat je 06-nummer hierop zichtbaar was. Probeerde je je abonnement toe te voegen via de bovenste knop 'Ja, graag’ toen je deze melding kreeg? Wat gebeurt er precies als je het via de onderste optie 'Abonnement koppelen’ probeert? Lukt het dan wel om je abonnement te koppelen? Ik hoor het graag van je. Mocht je dan ook een foutmelding krijgen, wil je dan opnieuw een screenshot met me delen? Dan zet ik een case door naar mijn collega's van de technische afdeling om dit te onderzoeken en op te lossen! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 maart 2025

[Screenshot verwijderd door moderator. Let op: je 06-nummer was hierop zichtbaar]

Werkt allebei niet.. ik zou heel graag dat dit zsm gefixed word

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Uitgelichte reactie

Hoi, bedankt voor je screenshots! Ik heb er 1 verwijderd, omdat je 06-nummer zichtbaar was. Ik ben op dit moment voorbeelden aan het verzamelen en ik heb ze doorgezet naar mijn collega's van de technische afdeling die dit onderzoeken (76651293). Op dit moment staat de verwerkingstijd op 14 kalenderdagen, dus ze hebben wel wat tijd nodig. Ik verwacht dat ze de oorzaak en oplossing snel vinden. Zodra ik meer weet, laat ik het je uiteraard meteen weten. Ik zal dit dan ook voor je in de gaten blijven houden!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen