Skip to main content

Goedendag,

Ik heb een mijn odido account waar ik inlog met mijn e-mail adres. Hierin is mijn mobiele abonnement gekoppeld en zichtbaar.

Ik probeer nu mijn internet glasvezel abonnement te koppelen maar dit lukt niet. Ook niet na overleg met de klantenservice.

Wellicht kan iemand via de moderators mij helpen.

Alvast mijn dank

Hey ​@Natas1985 ik heb gelijk gekeken en ik zie al wat de oorzaak is. De geboortedatum bij beide abnonnementen komen niet overeen met elkaar. Bij je mobiele abonnement staat de geboortedatum 1-2-1982 vermeld en bij je Internet + TV abonnement 1-2-1985. Dit kan ik voor je aanpassen. Echter, heb ik wel hiervoor een kopie van je ID-bewijs nodig. Ik heb zojuist een e-mail naar je verstuurd, waarop je kunt reageren met een kopie van je ID. Kun je laten weten wanneer je 'm hebt verstuurd? Zodra ik 'm van je heb ontvangen, kan ik de geboortedatum voor je aanpassen. Daarna komen alle gegevens overeen en kun je binnen no-time beide abonnementen in 1 account koppelen. 

Ik zie je reactie graag tegemoet! 

Heb het zojuist per email verstuurd

Hoi ​@MartijnHofwegen van harte welkom! Wel zo fijn als je beide abonnementen kunt koppelen in 1 account, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Ik heb gelijk gekeken bij beide abonnementen en ik zie inderdaad dat de initialen niet overeenkomen. Bij je mobiele abonnement staan de intialen H.M. vermeld en bij je Internet + TV abonnement alleen de M. Omdat het om 1 letter gaat, heb ik direct de aanpassing voor je gemaakt. Alle gegevens komen nu overeen met elkaar. Je kunt vanaf nu je Internet + TV abonnement koppelen aan je bestaande account voor mobiel. 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

Hoi ​@Pharwin van Odido,

het is nu gelukt. Bedankt!

Goedemorgen ​@Natas1985 dank voor het sturen van de kopie! Ik zie inderdaad dat de juiste afdeling deze heeft ontvangen en dat een collega de geboortedatum heeft gewijzigd. Alle gegevens komen nu overeen. Kun je het nu proberen te koppelen? Het zou moeten lukken! 

Laat je weten of het is gelukt? Zo niet, dan verneem ik graag op welke manier je dit probeert (app/browser/laptop) en wat voor (fout)melding je precies te zien krijgt! 

Hi ​@MartijnHofwegen fijn dat het is gelukt, geen dank en graag gedaan! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Goedemorgen ​@Natas1985 dank voor het sturen van de kopie! Ik zie inderdaad dat de juiste afdeling deze heeft ontvangen en dat een collega de geboortedatum heeft gewijzigd. Alle gegevens komen nu overeen. Kun je het nu proberen te koppelen? Het zou moeten lukken! 

Zie het nu wel in de dashboard staan en als ik dan op internet + tv koppelen druk geeft die aan gaat iets niet goed. Doe het via de app

Heb het nu via de browser gedaan is nu wel geluk. Dank je wel voor de hulp

Hi ​@Natas1985 wat fijn dat het toch nog is gelukt. daar ben ik blij mee! Geen dank uiteraard, ik help je graag. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst en alvast een heel fijn weekend! 😄

Reageer