Skip to main content
Beantwoord

mijn nieuwe abbonement in mijn odido zetten lukt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb nu een tijdje een nieuw abonnement. Ik krijg alleen niet m’n nieuwe abonnement toegevoegd in mijn Odido account. Nu heb ik geen idee hoe mijn verbruik is. Iemand die mij kan helpen dit op te lossen? Nu staat er namelijk de melding “dit telefoonnummer is al gekoppeld aan het account of aan een ander account” allee beide kloppen niet.

Beste antwoord door rutgerm

Pharwin van Odido schreef:

@rutgerm Thanks voor het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zie inderdaad dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, ik heb direct je account verwijderd en alles ontkoppeld. Je kunt vanaf nu gerust een nieuw account aanmaken via onze website en dan je abonnement koppelen. Daarna kun je van alles, zoals je gebruik, weer inzien. Wel zo fijn! 

Laat je weten of het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 

Jesss gelukt, dankjewel!

Bekijk origineel

5 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@rutgerm wat leuk dat je een nieuw abonnement bij ons hebt, we heten je van harte welkom bij onze Odido familie! 🤩 Ik snap heel goed dat je je abonnement wilt koppelen, zodat je je verbruik kan inzien. Ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Als je deze melding te zien krijgt, staat je account vermoedelijk nog gekoppeld aan een oud/inactief abonnement. Als dat het geval is, kan ik deze voor je verwijderen en alles ontkoppelen, zodat je daarna een nieuw account kunt aanmaken en je abonnement opnieuw kunt koppelen. Ik wou gelijk met je meekijken of dat het geval is, alleen zie ik dat je telefoonnummer in je profiel ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen in je profiel en een seintje willen geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 13 maart 2025

Check! M’n nummer staat nu in mn profiel toegevoegd

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

@rutgerm Thanks voor het aanvullen van je profielgegevens! Ik heb gelijk gekeken en ik zie inderdaad dat je account nog gekoppeld staat aan een oud/inactief abonnement. Geen zorgen, ik heb direct je account verwijderd en alles ontkoppeld. Je kunt vanaf nu gerust een nieuw account aanmaken via onze website en dan je abonnement koppelen. Daarna kun je van alles, zoals je gebruik, weer inzien. Wel zo fijn! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025
Pharwin van Odido schreef:

Jesss gelukt, dankjewel!

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Jesss, fijn dat het is gelukt! Geen dank en graag gedaan, ik doe het graag. Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Ik ben er voor je! Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen